Leon-cupra's BMW M3 touring aka "der Transporter"

Okki

Forumguru
Fijn om te horen. Dat is het belangrijkste @leon-cupra . Ik heb het zelf wel eens anders meegemaakt helaas. Gaat, ondanks o.a. medicijnen, ook niet meer over.

Maar we blijven lachen.... dat is nog belangrijker.

Laatst bewerkt:

leon-cupra

Forumguru
Wat is "ok" hé ... heb mijn deel ook al serieus gehad hoor (en ondervind het ook nog dagelijks). Gaat ook niet zomaar over en jijzelf bent de enige die het kan oplossen ... en dat is het moeilijkste wat er maar is. Geeft ook wel aan dat "the mind" een enorm sterk iets is (spijtig genoeg in bepaalde gevallen). Zelf altijd medicatie geweigerd want ben van oordeel dat het er ook voor zorgt dat je er afhankelijk van wordt (wat het probleem op termijn zelfs nog kan versterken).

Maar dat alles staat los van hoe ikzelf in het leven sta ... die levenswijze heb ik meegekregen van mijn vader :pardon:

heel toevallig krijg ik in mijn youtube-voorstellen een heel interessant filmpje voorgeschoteld ... Lotgenoten "je leeft je eigen leugen". Best wel interessant topic

Okki

Forumguru
Ik schiet gelijk weer in de stress....

Screenshot_20260519_192843_Chrome.jpg

Net ff een minuutje gekeken via JouwBuis. Is wel een heel interessant filmpje. Ga ik zeker nog even helemaal afkijken.

Mensen zien mij altijd lachen en lollig (hoop ik) doen en begrijpen dan niet dat je toch kan worstelen met bepaalde zaken. Ook in de muziek...ik kreeg afgelopen weekend weer het ene na het andere compliment. Maar voor een optreden schijt ik altijd in m'n broek van zenuwen. Snappen de mensen ook niet.

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan