Lekkage passagierskant bodem en bodem achter passagierskant lekkage.

BennyB

Nieuw lid
Ik heb een natte bodem ( lijkt wel water) aan de passagierskant en achter de passagierskant. Wat zou het kunnen zijn voor lekkage?

CDO

Forumguru
@BennyB indien je auto voorzien is van een panodak zou ik eerst gaan kijken / zoeken in:

1) A stijl bijrijders kant, afvoer verstopt en lekkage achter het dashboard langs onder de matten

2) Paravan vol blad en daarvandaan interieur in

BennyB

Nieuw lid
Mijn auto heeft geen open dak. Super bedankt voor de tip, ik kan het beste dus eerst de paravan loshalen en schoonmaken? En van daaruit kijken of de afvoer verstopt is achter het dashboard? Ik ben zelf helemaal niet handig maar een vriend wil me wel helpen, want zijn hoge kosten als je bij garage laat doen zeker?

Groet Benjamin

eriktv

Forumguru
Begin eens in de wielkast, als je het voorwiel goed wegdraait (of loshaalt) kun je de bekleding aan de achterkant (in rijrichting geredeneerd) met 4-5 torxschroeven los trekken. Ik leeg dit altijd bij de bandenwissel, er kunnen zich best wat bladeren en modder ophopen.

BennyB

Nieuw lid
Ah super dan moet het wel goed komen. Achterin me kofferbak heb ik geen water. Heb wel water ook achterin bij de pasagierskant. Oh ja en me ruiten zijn enorm beslagen steeds aan de passagierszijde en achterin passagierszijde

PizzaPieter

Donateur
Check dan eerst paravan, is makkelijkste.

Zorg ook dat je de andere post leest, staan veel tips in.

En als je geen champignons in je auto wilt....drogen! Tot het kei en kei droog is

Bovenaan Onderaan