Leeslamp (spot)

greybob

Nieuw lid
Volgens een medewerker van de garage (VW Audi Skoda) zou het vervangen van een lampje kinderspel zijn. Gewoon (hatelijk woord) het doorschijnend plastic kapje er uit klikken. Maar veel beweging krijg ik daar niet in. Bovendien schrik dat het plastic gaat breken. Elders had ik opgevangen dat heel de dakconsole er uit moet. Wie geeft raad? Dank.
 

greybob

Nieuw lid
Foute veronderstelling. Lees al langer dan vandaag diverse items. Sommige gaan mijn petje te boven, zoals bvb discussie over DSG in 1.5 of 2.0 om maar iets te noemen.
Heb nu wel gelijk kennis gemaakt met de sfeer op dit forum....
 
Tja, de sfeer is hier prima maar dit forum wordt overspoeld door mensen die een account aanmaken om perse iets te moeten willen vragen en vervolgens niet meer actief zijn en dat is voor velen een doorn in het oog.
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

Arjan1985

Senior Member
Sfeer is uitmuntend zelfs.
Ik las in het begin ook enkel mee. Maar na enkele topics meegelezen hebbende wist ik dat ik mijzelf niet in mijn “vraag-topic” ging voorstellen (sowieso wilde ik me voorstellen)(naam, plaats, auto etc) maar in Meet en Greet.

En tevens toen in een tijdje meelas merkte ik dat het een bijzonder forum is omdat sommige leden al vanaf het begin hier lid zijn en tevens het geen saai vraagbaak anoniem forum is.
Zie het forum als een dorp of straat. Men kent elkaar en praat met elkaar. Ben je nieuw in de straat, stel je je voor.
 

greybob

Nieuw lid
Hehe, ben blij dat de angel er uit is, want die eerste reactie deed een beetje pijn. Maar inderdaad, als ik mij (wat eerder) had voorgesteld kon deze "hapering" vermeden zijn.
Wie is greybob?: Het woord zegt het al: een grijzaard die Bob heet. Rij van mijn 17de. Begonnen met 5 Fiats (4 horloges en 1 die regelmatig in de garage stond) Nadien 4 Audis en nu aan mijn 3 Skoda. Per jaar rij ik tussen de 10 en de 15.000 km. Mijn ervaringen met DSG zijn niet onverdeeld positief. Daarom raadpleegde ik al meermaals dit forum om te kijken of "mijn problemen" uitzonderlijik waren. Zoals: niet reageren (in D, rem lossen, gas geven en er gebeurt niets) Of wegspringen: met de wagen die ik nu heb spring ik weg bij groen of ik vertrek heeeeeeel voorzichtig en zit gelijk 50 m achter de voorligger.
 

greybob

Nieuw lid
Voor de volledigheid: de vermelde problemen werden ook aangekaart bij de garagehouder(s) en bij de invoerder. Er werd helaas geen positief gevolg gegeven aan de klachten. En zoals ik eerder al schreef: op dit forum heb ik ook gegrasduind om te kijken of er een antwoord tussen stond dat soelaas kon bieden. Wellicht niet de juiste zoektermen gebruikt. Zoals ook nu voor dat "stom" lampje :giggle: Youtube afgeschuimd, meermaals zelfs en toch niet gevonden. Daarom nogmaals dank voor de toegestuurde oplossing.
 
Bovenaan Onderaan