Leer in Citigo

cali05

Forumguru
Vandaag een afspraak gemaakt om Leer te laten inbouwen. Zonder Witte Bies zoals hier onder op de foto maar alleen met Witte stiksels. Wordt half februari ingebouwd. Kosten €1200,- incl BTW, excl. stoelverwarming.

ScreenHunter_01 Jan. 07 12.35.jpg ScreenHunter_02 Jan. 07 12.36.jpg ScreenHunter_01 Jan. 08 14.16.jpg
 

Inge

Lid
Plaats je foto's - als het erin zit? ben erg benieuwd naar het resultaat. Laat je er ook nog stoelverwarming inbouwen of houd je het alleen bij leer?

Bij wie laat je het doen?
 

Antera

Donateur
Zou meteen de stoelverwarming plaatsen je krijgt er vrees ik later spijt van als je het niet doet met leer
 

cali05

Forumguru
Stoelverwarming komt erin. Zit ook in de Fabia. Met leer is het wel erg koud in de winter zonder stoelverwarming.
 

cali05

Forumguru
Vandaag de Citigo opgehaald voorzien van nieuwe leren bekleding. Ik ben dik tevreden, ook met de stoelverwarming, ze hebben de knopjes op de middenconsole aangebracht, staat prima. Bij deze een eerste foto. Morgen zal ik proberen nog wat meer details te fotograferen.

stoelen.jpg
 

Inge

Lid
Ziet er erg netjes uit - ben benieuwd naar nog meer foto's. Ook hoe ze de knopjes op het middenconsole hebben gemaakt. Heb je ook de deuren laten bekleden of alleen de stoelen? Kan ik niet zien op de foto.

Doet het bij mij wel weer kriebelen om tzt ook voor leer te gaan, alleen dan met groen stiksel of groene bies.
 

Cordoba

Forumguru
@Cali05: ik ben benieuwd naar fotootje van de bediening van de stoelverwarming. Overigens met bekleding van leer (of vroeger kunstleer = plastic) is een verwarming geen overdaad: bekleding steenkoud in de winter, brandend heet in de zomer.
 

cali05

Forumguru
@Cali05: ik ben benieuwd naar fotootje van de bediening van de stoelverwarming. Overigens met bekleding van leer (of vroeger kunstleer = plastic) is een verwarming geen overdaad: bekleding steenkoud in de winter, brandend heet in de zomer.
Steenkoud in de winter klopt, heet in de zomer geldt voor kunstleer, leer wordt niet gloeiend heet. Foto's komen eraan
 

Inge

Lid
Dat ziet er heel moooooiiii uit - vind het dubbele sierstiksel erg goed tsaan. De knopjes voor de stoelverwarming zijn netjes geplaatst - daar kun je heerlijk makkelijk bij. Top ziet er net fabrieks-af uit.

Tegen de tijd dat ik genoeg gespaard heb mogen zij het van mij ook doen. Maar zal nog wel even duren denk ik.
 

cali05

Forumguru
Altijd leuk als anderen je eigen keuze ondersteunen, dank voor de positieve reacties Ik ben ook zeer tevreden.
 
Bovenaan Onderaan