Ledverlichting Simoni Racing Skoda Octavia

Captain Hook

Forumguru
Voor bijna duizend euro iets bestellen op AE? Nou, suk6 ermee. :pieker:

Er is al zoveel geschreven en geprobeerd qua after-market LED 'verbouwingen'. Soms tot tevredenheid, vaker veel ergernis en teleurstelling veroorzakend.

Hier op het Skodaforum is er al de nodige info te vinden.
Maar hier wordt b.v. ook al jaren over de voors en tegens gediscussieerd:
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1772741/last
 
Laatst bewerkt:
Dank voor je reactie. Ik was er al bang voor. € 1.000,00 uitgeven zonder te weten of het echt werkt is nogal wat. Ik hou het lekker bij de led set van Simoni racing. Is nog een beetje betaalbaar, ziet er ook al goed uit. En dat is wel een betrouwbare organisatie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Timmer

Donateur
Kan je voor 1000€ geen oem units kopen ?
Dit is echt te gek, dat ze dit op ali nog maar durven aanbieden :sterretjes:

je kan volgens mij gelijkaardige setjes kopen aan een tiende van de prijs, en nog geld overhebben. (Of het degelijk is weet ik dan niet, maar dat weet je met deze set ook niet, en garantie/retour met ali, dat is ook niet alles :lezen:)
 
Ik heb contact gehad met een Vas Technics, die zeggen dat ze de originele ledlampen kunnen plaatsen. € 1.000,00 voor gebruikte set, € 1.500,00 voor nieuw, exclusief € 600,00 inbouw (ex btw allemaal). Dat ga ik niet doen. Geef ik mijn geld liever ergens anders aan uit. Dan hou ik het beter bij vervangende ledlampjes van bijvoorbeeld Simoni Racing. Dan heb ik een compleet pakket exterieur/interieur voor € 350,00. Niet zo gaaf als de originele Full led units maar beter dan de standaard halogeenlampjes.
 
Bovenaan Onderaan