Ledenlijst VAGCOM VCDS VCP

Hakar

Donateur
Mooi werk.
Laat ik het kaartjeswerk mooi aan jou over.
Houdt er wel rekening mee, dat er na verloop van tijd meldingen bij mij binnen kunnen komen dat sommige leden niet meer actief bezig (kunnen) zijn met VAGCOM enzo.
Dan zal de PDF weer vervangen worden door een nieuw exemplaar.


Overigens zie ik dat je sinds 17-03-2018 over dit forum rondhuppelt, en je nog niet hebt voorgesteld.
Aangezien ik van de afdeling voorstellingen ben zou ik, en met mij meerdere leden van dit forum dat zeer op prijs stellen.

Ik kan je een beetje op weg helpen door daarvoor een kant en klare link voor je te plaatsen.
Want ook al hou je van GPS, daarmee zul je zonder te lezen de voorstelafdeling niet vinden.


https://www.skodaforum.nl/forum/forums/meet-greet.33/
 
Laatst bewerkt:

guidoscm

Senior Member
De kaart is klaar.
Op de kaart verwijst de naam terug naar de nickname op het forum.
Je kan dan een bericht sturen naar de VCDS gebruiker.

Als hakar de lijst bijwerkt krijg ik een email, ik kan dan de aanpassingen verwerken op de kaart.

Omdat ik alle gebruikers pagina's heb bekeken viel me wel op dat er sommige gebruikers al jaren niet meer actief zijn.
Het kan dus zijn dat iemand de kabel niet meer actief gebruikt.

Hopelijk geen de kaart een snel overzicht van de VAG-com gebruikers in de buurt.
aanvullingen of tips vcds@ travelling.zone
 

Marcooctavia

Forumguru
De kaart is klaar.
Op de kaart verwijst de naam terug naar de nickname op het forum.
Je kan dan een bericht sturen naar de VCDS gebruiker.

Als hakar de lijst bijwerkt krijg ik een email, ik kan dan de aanpassingen verwerken op de kaart.

Omdat ik alle gebruikers pagina's heb bekeken viel me wel op dat er sommige gebruikers al jaren niet meer actief zijn.
Het kan dus zijn dat iemand de kabel niet meer actief gebruikt.

Hopelijk geen de kaart een snel overzicht van de VAG-com gebruikers in de buurt.
aanvullingen of tips vcds@ travelling.zone

Mooi gedaan @Hakar en @guidoscm
 

EdK

Forumguru
Netjes hoor, alleen zie ik een paar versies erbij staan (12.x ) dat ik denk van zijn dit orginele kabels of cloontjes uit en verre oosten ? ( huidige is 18.2.0 )
En lijkt me toch op zijn plaats om te vermelden of men met orgineel of cloon werkt, want laatste komt niet op mijn wagen.
En word door meerdere hier ook sterk afgeraden..
Het waarom hiervan is al uitvoerig besproken lijkt me !
 

Hakar

Donateur
@guidoscm .
Ziet er goed uit.
Ik had vannacht laat nog een bijwerking geupload, die naar ik nu zie vanmiddag is doorgezet door de admins.

Er zijn zo ik vluchtig op de kaart kan zien drie nieuwe personen toe te voegen, waarvan @Marcooctavia een verloren zoon is die op de één of andere manier in mijn lijst tussen twee Skoda's was gevallen.
Marcooctavia stond er dus niet meer in.

Ik doe je zo nog een PM met de naam en plaats gegevens van de drie personen.
 

Hakar

Donateur
@EdK

De gegevens die hier zijn gebruikt, komen net als de gegevens die ik heb verwerkt in het PDF bestand plat van het forum, zoals ik ook heb gemeld in desbetreffende post in de kennisbank.
Een lid opzoeken in de al langer lopende topic in de rubriek VAGCOM, kan volgens mij niet zo moeilijk zijn.
Als iemand die assistentie wil dat doet, en zich een beetje heeft verdiept in VAGCOM VCDS VCP, kan die denk ik zelf wel filteren of hij /zij dit wil.

P.S.
Er zullen ook zat mensen zijn die niet meer actief zijn op ons forum, en de vraag in mijn topic in de kennisbank is dan ook om dit te melden, wanneer actieve leden dit merken.
Kan er aan de hand daarvan weer een filtering plaatsvinden.
 

Hakar

Donateur
@guidoscm
Ik ben er zelf niet zo bedreven mee, maar als ik op de kaart kijk, zie ik @Mill88 in Groningen geplaatst.
Mill88 bevindt zich naar mijn informatie in Grootegast, een vijftien kilometer naar het westen.

Maakt mij niet uit, maar sommige mensen willen graag naast de deur parkeren.
Ik rij liever, als tijd en gezondheid het toelaten op twee wielen zonder daarbij zelf te moeten trappen.
En als dat niet kan, in mijn oude trouwe Pug 205 of de kortgeleden verworven Fabia 1.

Stukje omrijden voor hulpverlening door een forumlid is ook geen probleem, maar zoals genoemd, niet iedereen is zo ingesteld.
 

Rainesh

Forumguru
Ik meld me ook hier aan.

In bezit van origineel vagcom Hex net en origineel VCP. Odis heb ik ook maar die is niet origineel. Hou me bezig met Audi, VW, Seat en Skoda.
 
Bovenaan Onderaan