Led verlichting

notjes

Actief lid
achterverlichting is ok nu nog mistlamp krijg wel de grill niet los dus moeite met inbouw.is er een filmpje ergens van?
 

notjes

Actief lid
Gloeilampje voor mistlamp vervangen - variant 1
fbeelding 223 Mistlamp uitbouwen / gloeilampje vervangen - variant 1
Lees en bekijk eerst en op bladzijde 237.
Beschermrooster en koplamp uitbouwen
› In de opening A » Afbeelding 223 de beugel voor het lostrekken van de wieldop
» pagina 217, Wagengereedschap aanbrengen.
› Het beschermrooster losmaken door de haak in pijlrichting 1 te trekken.

DIT LUKT NIET HEB NIET HET GAATJE OM GEREEDSCHAP IN AAN TE BRENGEN
 

Joske

Forumguru
Je hebt dat GAATJE niet nodig :lezen:

Zoals ik al zei, met plastic gereedschap zul je al een heel eind komen.

images

Vanaf dat je een beetje "opening" kan maken en daar de tool kan tussen steken klikt het hele rooster zo los.
 

Smeeuwis

Donateur
Volgens mij heeft iemand als eerste reactie in dit topic al aangegeven voor je kofferverlichting. Anyway, het zijn allemaal W5W lampjes, alleen voor sommige heb je platte varianten nodig en voor sommige een variant waarin de LED op de top van de lamp zit.

Check de site http://www.hypercolor.de/, daar is een complete set te koop voor je interieur, maar daar kan je ook de benodigde types terugvinden.

Voor kentekenverlichting adviseer ik CANbus proof varianten of je moet iemand met de juiste apparatuur het laten omcoderen.

Algemene reactie: in het Skodaforum zijn vele topics over LED verlichting te vinden, waarin al deze zaken (mistlampen, kenteken, interieur etc) al zijn terug te vinden. Het verschilt ook per auto (wel of geen panoramadak, wel of geen sfeerverlichting etc). Daarin is ook te vinden welke lamptypes je nodig hebt. Ik wil je adviseren om eerst het forum even goed af te zoeken en de lampchecker website van Osram (die ik ook al eens eerder aan je heb gepost) te raadplegen.
 
notjes. ik zie dat je je achterverlichting in het led geplaatst hebt , was dit gemakkelijk om dat zelf te doen ? en welk nummer heeft dat lampje ? mvg wesley
 
Beste lichtgoeroes,

In mijn octavia zou ik ook enkele lampjes willen gaan vervangen voor LED. Nu lees is veel over alle verschillende type fittingen, H1, H7, H8 etc.... Is er ergens een overzicht welke lamp welke fitting heeft?

Alvast bedankt!
Jan
 
Hmm... Heb er nog eens doorheen gekeken maar kan het niet echt vinden. Wel een beschrijving hoe ieder lampje vervangen moet worden, maar niet welk type en fitting lampje het dan is... Iemand een idee welke pagina ik moet hebben?
 
Bovenaan Onderaan