Led stadslicht canbus proof

Octavia32

Forumguru
Zeker je pakt met je vinger toppen de steker vast en trekt met voorzichte kracht deze eruit. Zit namelijk geen bajonetsluiting op. Daarna wijst de rest zich vanzelf lampje eruit en led erin. Het kan zijn dat je denkt dat hij niet past maar met voorzichtig indrukken schuift hij erin. Daarna goed indrukken in de unit.

Octavia32

Forumguru
Oké nou dan de foto's de lampen zitten er al in.
uploadfromtaptalk1409733240965.jpg

Eerst rubber dop verwijderen en dan dus de bovenste steker lostrekken lampje wisselen en in omgekeerde volgorde weer terug plaatsen natuurlijk uploadfromtaptalk1409733342327.jpg uploadfromtaptalk1409733353417.jpg

Mk4

Senior Member
Heren, bij een plaatselijle autoshop kosten deze lampen max 15 euro. Maar dan moet je die wel in de buurt hebben. En ze doen het al jaren.

Octavia32

Forumguru
Precies er zijn genoeg lampjes beschikbaar maar of ze allemaal storingsvrij werken via canbus is dus de vraag, tenzij je bulb detection hebt uitgeschakeld. Ik heb deze lampen in ede gekocht bij een reseller van Xenonlamp.nl

Ben naar xenonlamp.nl gegaan heb onderin op de pagina naar dealers gekeken in de buurt.Hierna deze winkel gebeld of ze deze hadden. Op deze manier kon ik gewoon uit proberen of de lamp het wel of niet deed en daarna pas betaald.

Scheelt een hoop ergernis als het niet zou werken, enige kanttekening is dan wel dat de lampjes €5 duurder waren.
ipv €24,95 dus €29,95 maar goed dat hoeft dus voor andere niet zo te gaan aangezien ik het met succes al uitgeprobeerd heb.

Zwapp

Forumguru
Overigens is de service bij xenonlamp uitmuntend, heb tot 4x toe nieuwe kenteken leds mogen ontvangen omdat ze later in gebruik storing begonnen te geven. Nu een ander type erin en geen problemen meer!

Bovenaan Onderaan