LED mistlichten: enkel storing rechtsvoor

ertromp

Forumguru
Ik heb het inmiddels met mijn s3 met eBay leds ook een keer of 3 gehad. Misschien toch de bijgeleverde weerstanden maar eens monteren....
Met VCDS kun je inderdaad de waarde van de lamp op je S3 laten omzetten naar LED en dan ben je van de foutmeldingen af

kentim

Actief lid
Is VCDS iets wat bekend is bij dealers? (Ik spreek namelijk chinees volgens AutoArena Venlo, die gaan het een en ander onderzoeken.. :( ) ik dacht namelijk dat VCDS gewoon de tool was die dealers gebruiken voor uitlezen enzo, maar dat klopt dus niet? Als dat wel zo is, weet iemand hoe ze dat doen? Dan kan ik ze dat zelf doorgeven want begin me nu te irriteren aan de melding

CDK

Forumguru
@kentim, de dealers mogen van de importeur officieel geen VCDS gebruiken, hun programma heet ODIS, daar kan vrijwel net zoveel mee, alleen is de kennis en de wil helaas niet altijd aanwezig....

kentim

Actief lid
Wonder boven wonder... De storing is verdwenen... Superb zal wel denken: nu heb ik je genoeg gewaarschuwd, bekijk het maar... haha (en nee, bij car info geeft hij geen storing meer aan, en ja, de lampen doen het gewoon :D

bij mijn huidige Passat B7 (superb combi komt er aan) heb ik ook led mistlichten ingebouwd. daar komt de storing ook en gaat weer. verlichting werkt al jaar of 4 probleemloos. Zijn dit dezelfde modules overigens? ik vermoed van wel. dan wissel ik ze naar de Superb.

Bovenaan Onderaan