Led Mistlicht

Maartenvds

Forumguru

MaxN

Donateur
Is gewoon de juiste lamp zoeken niet een stuk goedkoper?
Voor de prijs van die lamp van Superskoda kun je heel wat losse lampjes kopen.
Sowieso via Ali, maar zelfs via andere sites.
 

Maartenvds

Forumguru
Is gewoon de juiste lamp zoeken niet een stuk goedkoper?
Voor de prijs van die lamp van Superskoda kun je heel wat losse lampjes kopen.
Sowieso via Ali, maar zelfs via andere sites.

Ik heb er nu een setje in van ali. Was 20 euro en gaat knipperen/ valt uit als het aanstaat ik heb er dus geen goede ervaring mee maar kan ook net die ene miskoop zijn.

@Captain Hook het gaat inderdaad om de scout mistlampen jou topic ziet er goed uit heb je een linkje voor het bestellen?
 

Captain Hook

Forumguru
@Captain Hook het gaat inderdaad om de scout mistlampen jou topic ziet er goed uit heb je een linkje voor het bestellen?
Het zijn NightEye A344 HB4/9006 LEDs.

Heb ze eind vorig jaar via banggood besteld. En als je PDM als verzendmethode kiest, loop je in principe geen risico op BTW/inklaringskosten...

Je ziet eigenlijk aan de buitenzijde geen enkel verschil met de originele HB4 halogeen lampjes. Alleen als je heel goed, van dichtbij, de lampunit bekijkt, zie je dat er een andere lichtbron in zit. En ja, dat vind ik een voordeel.
Uiteraard is de lichtopbrengst beduidend beter.
 

Captain Hook

Forumguru
Nou... Bij superskoda vragen ze 110 euro voor de lampunits + 14 euro verzendkosten...
En bij BG zie ik die HB4 LEDs voor ca. 40 euro inclusief verzendkosten.
Dat noem ik niet de helft, maar slechts een/derde. ;)
 

Maartenvds

Forumguru
Nou... Bij superskoda vragen ze 110 euro voor de lampunits + 14 euro verzendkosten...
En bij BG zie ik die HB4 LEDs voor ca. 40 euro inclusief verzendkosten.
Dat noem ik niet de helft, maar slechts een/derde. ;)

je hebt gelijk bij mij stond hij nog in de dollar :banghead: het is inderdaad een overweging en zoals ik al zei ik ga er even over nadenken. en als je nog belasting moet betalen ben je ook meer kwijt
 
Bovenaan Onderaan