Superb 3 Led interieur pakket

gdisselkoen

Forumguru
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Je zou inderdaad zeggen via een software update, tenzij er een nieuw type Columbus in zit.
De led strips moeten ook meerder kleuren kunnen weergeven, maar aangezien het door VCDS ook aan te passen is, zal dat niet het probleem zijn.
 

RefleCs

Forumguru
De interieur verlichting behuizingen bij de standaard leds zijn volgens mij ook anders dan die van de niet led variant. Het glas is melkglas waardoor het licht wel wit is maar maar diffuus.

De voetenverlichting stoort mij geen moment.

Omdat de lampjes in de hemel achterin uiterst links en rechts zitten (door het panodak) heb je er zelfs nauwelijks last van als deze aan staan in het donker.
 

RVW64

Lid
Ik heb een Superb MY 2017 mét led interieur pakket en ik moet zeggen dat ik het de €160,- dubbel en dwars waard vind! Je kunt het 10 verschillende kleuren instellen waarvan je er uiteindelijk maar twee of drie van gebruikt... :pardon: Bij mij de groene en donkerblauwe kleur..
Dat alles Led is binnenin, vind ik zeer luxe! :D
 
:D
Ik heb een Superb MY 2017 mét led interieur pakket en ik moet zeggen dat ik het de €160,- dubbel en dwars waard vind! Je kunt het 10 verschillende kleuren instellen waarvan je er uiteindelijk maar twee of drie van gebruikt... :pardon: Bij mij de groene en donkerblauwe kleur..
Dat alles Led is binnenin, vind ik zeer luxe! :D
Das mooi, dan kan ik de overige kleuren gebruiken :D
 
Die ledslierten zou je nog wel wat van kunnen maken, maar ben zelf wel fan van origineel (montage, bediening, kwaliteit).

Hoewel ik bij die fel gekleurde interieurs gelijk zin krijg om er dan ook maar wat neon verlichting onder te hangen, carbon achterspoiler erop (type taartschep) en dan zaterdagavond met een petje op het parkeerterrein bij mc Donalds hangen :deuk::deuk:
 

Bakkertje

Forumguru
Ik heb van die "slierten" eens een site gevonden van iemand die dat in zijn passat heeft gemonteerd, daarbij dimmen de led's mee met de interieurverlichting..
Ik kan zo snel alleen onderstaand filmpje vinden ..
 
Dat ziet er best goed uit. Iets rustiger kleur zou van mij wel mogen en ben ook benieuwd hoe het er overdag uitziet. Is de strip dan onzichtbaar of lijkt het of je midden zomer de kerstverlichting nog hebt hangen?

Wel mooi dat je het mee kunt laten dimmen met de binnenverlichting. Storingsvrij ook?
 
als ik een s3 uit 2015 heb met standaard groen, blauw en wit licht... kan dat door een recentere software update ook uitgebreid worden zodat ik uit die 10 kleurtjes kan kiezen ?
 
als ik een s3 uit 2015 heb met standaard groen, blauw en wit licht... kan dat door een recentere software update ook uitgebreid worden zodat ik uit die 10 kleurtjes kan kiezen ?

Dat zou moeten kunnen want de led strip is RGB, je moet even info@skoda.nl stalken zo dat ze bij skoda in oost europa blijven zagen en er eindelijk een firmware update komt
 
Bovenaan Onderaan