Led achteruitrijlicht

Topic in 'Superb II' gestart door Mdv53, 09-02-2019.

1. Mdv53

Mdv53 Lid

Goedemiddag heren,

Ik erger mij al maanden aan het slechte licht tijdens het achteruit rijden. Nu zag ik op het forum dat andere forumleden hiervoor led gebruiken. Nu heb ik al meerdere t15 w16w led lampen gekocht, maar telkens geen succes. Nu de vraag: kun je ook led coderen voor de achteruitrijlicht? Kan dat via vcds? Hoe kan ik dat dan doen?

Alvast bedankt.

Mark

2. Spinal

Spinal Forumguru

Dat kan alleen met VCP, en dan nog is het hit and miss. Mijn DRL is geprogrammeerd om geen melding te geven en nog kreeg ik een melding na een paar maanden. Toen heb ik er weerstanden ertussen gezet en nooit geen melding meer gehad (ook bij de mistlampen niet)

3. VAG-man

VAG-man Forumguru

Ik heb onlangs deze besteld, maar nog niet binnen en dus niet getest.

€ 10,74 | 2x W16W 921 T15 P21W BA15S W21W Canbus Auto auto LED Backup Reverse Gloeilamp Voor Skoda Superb Octavia A7 Een 5 2 Fabia Rapid Yeti
    https://s.click.aliexpress.com/e/bR6mRksg

Drl, knipperlichten achter en stadslampjes heb ik ook led zonder weerstanden en zonder foutmeldingen. Het kan dus wel. Gewoon goed de reviews lezen en ja dat kost tijd, maar dan koop je het niet voor niks.

Laatst aangepast: 10-02-2019
  4. Taffy

Taffy Forumguru

5. Mdv53

Mdv53 Lid

Goedemorgen Heren, bedankt voor jullie antwoorden. Ik heb tot nu toe alleen maar foutcodes . Ik denk dat ik niet ontkom om weerstanden te plaatsen. @Spinal waar heb je voor de achteruitrijlichten de weerstanden gemonteerd?

6. VAG-man

VAG-man Forumguru

@Mdv53 Ik wil best met jou kijken of er een andere oplossing is, maar dan moet je wel een dorpje verder rijden. Weerstanden plaatsen is mijn inziens de slechtste oplossing.

Deel deze pagina