Lease alert, na een aantal Audi's

030

Forumguru
Op dit moment staan er nog twee audi's voor de deur. Te weten een '97 1.8T quattro limo en een '02 1.8T quattro Avant.

Afijn de offerte die nu voor mijn neus ligt is de volgende:

Octavia Combi 0.8 SDI Greenlinerdt

Af-fabriek:
Safety pakket
Licht pakket
Columbus navigatiesysteem
Dab (digitale radio ontvanger)
Sunset (getint glas achter)
Halflederen bekleding
Functie pakket
Verw.voorstoelen en achterbank
Zonder dakrail (bevestiging dealer, is helaas niet mogelijk)

Accessoires:
Trekhaak Afneembaar 13-polig
18" Turini Velgen

Later:
KW Variant 1
Zwarte grill (RS? Of die zwarte honingraat van die Tsjechische club)
Zwarte Skoda logo's

Het is overigens wel heerlijk shoppen qua opties zeg bij Skoda, komende uit de Audi stal. De optie die dit het beste weergeeft is het RS Design Pack Black, voor 5 tientjes. Als ik een willekeurige Audi prijslijst er op nasla vragen ze vanuit Ingolstadt (inclusief de Pon BTW) een factor 14(!) voor het zelfde blikje zwarte verf.

Afijn, ik was eerst in de race voor een RS, maar het verschil met de 14% Greenline was wel heel erg groot.

Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
dat verschil tussen een greenline en een RS is zeker groot!!! En dan heb ik het niet over de prijs maar over het rijden én de uitstraling..., die 2 kan je toch absoluut niet met elkaar vergelijken????

henriz

Forumguru
De uitstraling?
Doel je dan op dat kleine (bij RS nog kleinere) logo op de grille? Of op het Dynamic pakket dat je niet op een Greenline kunt krijgen?

CDO

Forumguru
"Trol or no Trol" that's the question.

Benieuwd naar de eerste serieuze update van deze, zeer waarschijnlijke, -35% bijtellings variant.:maakmegek:

030

Forumguru
Zo, na 5 maanden even een update:

SKODA Octavia Combi 1.6 TDI Greenline Businessline

Auto is onderhand geproduceerd en zal waarschijnlijk binnen niet al te lange tijd gereed staan om te worden opgehaald.

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan