lastig hindernisje

Pim

Lid
Wil ik mijn asbak legen (prullenbak, nooit gerookt en voor derden volgt bij roken in mijn Octavia zonder proces de doodstraf), krijg ik hem er niet uit met de handle van de DSG in de P-stand. En je krijgt de handle niet uit de P-stand zonder contact aan en je voet op de rem.
Kleinigheid, maar toch...
 

LenK

Forumguru
Dat is om de wel-rokers te ontmoedigen, alhoewel... dat nodigt die verslaafden weer uit om de asbak onderweg om te kiepen!
 
Ze moeten hem eigenlijk gewoon zonder asbak leveren, en op die plaats iets anders verzinnen (ipod-houder,opbergvak,bekerhouder enz)
 
Hier een reactie van een verstokt roker...

Ik ben blij met de mooie grote asbak in mijn O2 en ze moeten dus ook vooral NIET besluiten auto's in het vervolg zonder te leveren.
 

LenK

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Psycho</font><hr />
vooral NIET besluiten auto's in het vervolg zonder te leveren.

[/ QUOTE ]
Asbak als optie. Maar standaard een bergvak of zo.
 

Pim

Lid
in het instructieboekje staat wel een opberkvakje, maar in NL niet leverbaar lijkt me, deze keuze kan niet gemaakt worden bij het bestellen.
 

Fabia

† In Memoriam
Ik rook niet en gebruik de asbak om papiertjes van snoep etc in te doen. Kreeg onlangs tot mijn verbazing de asbak niet uit mijn Fabia, heb toen maar de inhoud er uit gehaald en in de vuilnisbak gedaan.
 

ougie

Forumguru
Ook bij mij volgt de doodstraf bij roken in de OII. Bij mij is het een opberg vakje voor tankpasjes en anwbpas e.d.
Inderdaad, er zou een soort van bekerhouder in geplaatst moeten kunnen worden. Die vind ik nu eigelijk niet zo handig zitten, zo met de arm op de armsteun.
 

higgy

Forumguru
Voor rokers heb ik de dure optie 'schoetstoel' laten monteren. Of was het nou elektrische stoel? O nee: de verwarmbare voorstoelen kunnen voor rokers op 100 graden...
 
Ik gebruik de asbak altijd om kleingeld voor een parkeermeter in te doen enig nadeel is het gerammel.
Roken = lopen
 
Bovenaan Onderaan