Ik sta op het punt om een Skoda Kodiaq uit de 1e generatie aan te schaffen. Aan bijna alle voorwaarden is voldaan, echter 1 puntje is niet duidelijk en dat betreft de Lane Change Assist functie. Car Vertical meldt dat de assist 79D optie in de auto is geïnstalleerd. Volgens de beschrijving bevat deze: Lane Change Assist, Lane Keeping System, Traffic Jam Assist en Emergency Assist.
In het verleden heb ik naar auto's gekeken met de 79F optie. Volgens de beschrijving bevat deze: Lane Keeping System, Traffic Jam Assist, Rear Traffic Alert, Blind Spot Monitor, en Emergency Assist.
Welke 2 is nu beter, en welke van de heeft in de spiegel een detectie vakje?
Groet,
Hans.
In het verleden heb ik naar auto's gekeken met de 79F optie. Volgens de beschrijving bevat deze: Lane Keeping System, Traffic Jam Assist, Rear Traffic Alert, Blind Spot Monitor, en Emergency Assist.
Welke 2 is nu beter, en welke van de heeft in de spiegel een detectie vakje?
Groet,
Hans.
Die zou je dat toch gewoon moeten kunnen vertellen. En één blik op de spiegel geeft ook direct duidelijkheid. De eerste lichting van de Kodiaq I had het nog in het spiegelglas zitten, de tweede lichting aan de binnenkant van de spiegelkap.