lakstift Platin grey

Leopard

Nieuw lid
Bij mijn Skoda-dealer heb ik een lakstift besteld met de kleur Platin grey. Enige dagen later wordt de stift geleverd. De kleur is helaas niet de juiste, Steel grey staat op de stift. Vreemd, die is echter wel onder het juiste kleurnummer van Platin grey geleverd. Omdat de dealer dacht dat het een vergissing was van de leverancier (importeur?) bestelde hij wederom een nieuwe stift. Helaas, eenzelfde verhaal, Steel grey wordt geleverd onder het kleurnummer van Platin grey.
Is er iemand die dit ook ervaren heeft en zo ja, hoe is dit opgelost?
Ben zeer benieuwd naar uw antwoord waarvoor bij voorbaat dank!
 
Volgens mij is het wel de juiste kleur. Steel gray heet ie in GB... Metallic kleuren kunnen altijd een tikkeltje afwijken, alleen al als je niet goed schudt.
 

Leopard

Nieuw lid
Dag Sodela, toeval of niet; De dealer liet mij vanochtend weten dat een potje lak voor mij klaar stond. Hadden ze laten aanmaken bij een schadebedrijf. Superservice dus!! Ik heb daar uw verhaal verteld over de kleur Steel grey in GB zijnde naar alle waarschijnlijkheid Platin grey in Nederland. Men zou zich informeren. Dus ja, bedankt, we hebben weer iets bijgeleerd en ik heb ook nog een potje lak, met de perfecte kleur.
Kunnen we als het iets warmer wordt de steenslagputjes van de Yeti 1.4 TSI-etje wegwerken. Machtige kar man!
Ben overigens benieuwd: Er moet in de meivakantie een caravan van 1250 kg achter. Het is een KIP Greyline uit 2000, die bekend staat om zijn goede stroomlijn vanwege de afgeronde hoeken aan de voorzijde. Heeft daar al iemand ervaring mee?
 

OuweHippie

Senior Member
Er is in diverse topics al gezegd dat de 1.2 een geweldige caravantrekker is. Dan zal de 1.4 relatief gezien nog beter moeten presteren.

Ik rij zelf met een, nog meer gestroomlijnde, BIOD van 1200 kg max achter een 1.2 DSG en lachte me rot hoe ik anderen met een auto met meer cylinderinhoud met een behoorlijk snelheidsverschil inhaalde...... op de bekende helling bij Luik.
 
Hoi Leopard! Mooi geregeld door de garage, goede service, koester die dealer!
Ik denk trouwens dat je die caravan wel makkelijk kunt wegtrekken met je sneeuwmonster. Heb zelf geen caravanervaring (wel de trekhaak, niet de sleurhut) maar wel de 1.4. Dat is een hele mooie motor met voldoende vermogen. Net gemerkt in Oostenrijk, als je de pas op gaat, geen enkel probleem met een volgeladen auto. Voldoende vermogen om ook vlot te versnellen terwijl veel andere auto's maar weer moeilijk op gang komen als ze net door de haarspeldbocht gekomen zijn... Zoals OuweHippie al weet te melden lach je veel medesleurhutters uit.
 
Bovenaan Onderaan