Daan078
Senior Member
Alweer bijna 2 jaar geleden kocht ik voor mijzelf een Skoda Superb 1.6 TDI met DSG in de kleur Magnetic Brown metallic en geniet ik van elke kilometer die ik ermee rijd (alweer bijna 60000km). Al de nodige aanpassingen gedaan; achteruitrijcamera, groter navigatiescherm, dashcam voor en achter, Drakon velgen met winterbanden, Match subwoofer met DSP/Versterker gemonteerd en eind vorig jaar de deuren laten voorzien van dempingsmateriaal en nieuwe speakers laten monteren. Alleen zaten er na 8,5 jaar de nodige krassen (oa van autowassen) op en steenslag.
Besloten om mijn auto naar een professionele poetser te brengen, te laten polijsten en glascoating te laten aanbrengen. Jeetje wat knapt mijn auto daarvan op. Absoluut de moeite waard geweest om dit te laten doen.
Van de week ook nog een setje originele Phoenix 19” velgen gevonden, die gaan er bij het wisselen naar de zomerbanden erop.
Besloten om mijn auto naar een professionele poetser te brengen, te laten polijsten en glascoating te laten aanbrengen. Jeetje wat knapt mijn auto daarvan op. Absoluut de moeite waard geweest om dit te laten doen.
Van de week ook nog een setje originele Phoenix 19” velgen gevonden, die gaan er bij het wisselen naar de zomerbanden erop.