Laitovo zonneschermen voor OIII Hatchback

raymondv

Actief lid
In het Sunnyboy topic had ik al vragen gesteld over ervaringen met Laitovo zonneschermen voor de OIII Hatchback uitvoering. Geen reactie gekregen maar heb ze op de gok besteld. Zie de foto's.

IMG_2469.jpg IMG_2470.jpg IMG_2471.jpg
 

Bijlagen

  • IMG_2473.jpg
    IMG_2473.jpg
    2 MB · Weergaven: 228
  • IMG_2476.jpg
    IMG_2476.jpg
    1,9 MB · Weergaven: 230
  • IMG_2477.jpg
    IMG_2477.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 206

raymondv

Actief lid
En nog wat foto's.

Het ziet er best strak uit, ik heb er nu 150 km mee gereden, radio uit en ik hoor niks klapperen/trillen o.i.d. Het enige dat me opvalt is dat het zicht door de achterruit wel slecht is. Doordat de ruit schuin staat kijk je schuin door het gaas en dat ontneemt behoorlijk wat zicht. Zie ook de foto die vanaf de bestuurdersstoel genomen is.

Heb ze hier besteld: http://laitovo.eu/nl/ en voor €116,= thuisbezorgd. Besteld op 8-6-2015 en bezorgd op 22-6-2015. Men gaf aan dat er drie weken levertijd op zit omdat ze niet op voorraad waren.


IMG_2472.jpg IMG_2474.jpg
 

Bijlagen

  • IMG_2475.jpg
    IMG_2475.jpg
    366 KB · Weergaven: 43

Joske

Forumguru
Ik vind het er alleszins heel erg goed uitzien :thumbsup:

Op de foto gezien lijkt het mij wel een "fijner" gaas dan bijvoorbeeld een Sonniboy. Hoe is het zicht van binnen naar buiten? (door de zijramen dan?)
 

raymondv

Actief lid
Door de zijramen gaat goed! (staat ook een fotootje van) - ondanks de al donkere ruiten van de Skoda zelf.

Het is inderdaad fijn gaas, het zit allemaal wel goed vast en voelt degelijk aan.
 

Veryamaethon

Senior Member
Ik heb je vraag ook gezien in het ander topic. Omdat ik aan het orienteren ben naar schermen was ik benieuwd naar de reakties.

Vind dat ze er netjes uit zien.
 

haggard

Senior Member
Ging de bestelling bij jou ook zo rampzalig??? Heb met Visa betaald en krijg vage Russische mailtjes terug.
Als ik inlog met mijn zogenaamde account, is mijn betaling nog niet afgerond.... Ik ben bang dat als ik e.e.a. nogmaals doorloop, het dubbel in rekening wordt gebracht....
 

raymondv

Actief lid
Ik heb met PayPal betaald, je wordt na een dag ofzo gebeld en dan nemen ze de bestelling met je door: of alles klopt wat je besteld hebt, adres etc.

De mail waarin je bestelling/betaling wordt bevestigd had deze titel: "
Заказ на сайте http://laitovo.eu" Dat ziet er voor mij deels Russisch uit ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

haggard

Senior Member
Uiteindelijk is de bestelling van mij ook goed gekomen.... Helaas duurde de levering veel langer dan verwacht en had ik de schermen pas na de vakantie ontvangen....
Ik moet wel zeggen dat de kwaliteit prima in orde is.... De schermen worden keurig netjes in een grote doos geleverd en zijn individueel in plastic folie verpakt zodat er tijdens het transport geen schade kan ontstaan... De schermen passen met de bijgeleverde clips perfect in de deuren.
Prima in orde dus!!!!
 

Falcon

Donateur
Superb III kunnen ze nog niet bedienen zie ik op de site.

Klinkt als een waardig alternatief op de huidige 2 aanbieders!
 

XX_Alexander_XX

Actief lid
Ik ben de site aan het doornemen maar er staan wel erg veel taalfouten op. Met zoveel taalfouten vraag ik me af of het geen scam site is? Nog mensen daar besteld recentelijk?
 
Bovenaan Onderaan