Laden na een update lukt niet.

Bomiddel

Nieuw lid
Na een update bij dode garage kunnen wij onze Enyaq niet goed opladen. Herkent iemand dit probleem en wat zouden we kunnen doen?
Alvast bedankt voor jullie reacties

Bomiddel

Nieuw lid
Na een update bij dode garage kunnen wij onze Enyaq niet goed opladen. Herkent iemand dit probleem en wat zouden we kunnen doen?
Alvast bedankt voor jullie reacties
Haha nee ik snap dat dit niet duidelijk is. Het bericht was zeker niet zo bedoeld. Er is iets mis gegaan. Een nieuwe poging
We hebben een update laten doen eergisteren, maar nu bleek gisteren dat ik onze auto niet meer kon laden. Als ik ‘m aansluit bij een laadpaal dan maakt ie contact, laad even en verbreekt de verbinding.
Bij een snellaadstation lukte het wel een kwartier. Daarna moest ik weg. Heb dus niet kunnen zien of ik voller zou kunnen laden.
Kan iemand mij zeggen of het bijvoorbeeld door de update ook aan mijn eigen laadkabel kan liggen? Wordt er sneller geladen en daardoor meer laadvermogen van de kabel gevraagd.

• Leuk
Waarderingen: EdK

Japanese Power

Donateur
Tsja. Klinkt als mijn probleem. Ik had een 3e partij app draaien (Jedlix) die na enkele minuten het laden verbrak bij laders die tijd registeren. Loop even mij auto-topic door en met name deze post.

MacManiac78

Forumguru
JEDLIX geeft inmiddels zelf aan dat de Skoda Enyak NIET door hen wordt ondersteund. De Stekker app werkt mogelijk wel. Anders uitwijken naar EV.Energy. Of kijken of je thuislaadpaal via de software aan te melden is.

Japanese Power

Donateur
Ja. Hij wordt wel door Jedlix ondersteund onder MEB3.0 maar niet door Škoda. Lees deze en volgende posts maar even door over alle ellende die ik door de Jedlix app heb gehad…

Staat hierboven.
Ik heb je ellende gelezen. Wat een gedoe. Hier tot nu toe geen gedoe. Enyaq en Easee laadpaal aan Jedlix account gekoppeld evenals mijn dynamische energieleverancier. Tevens Jedlix de beheerder van mijn laadpaal gemaakt in mijn Easee account. Hoop dat het blijft werken.

Laatst bewerkt door een moderator:

Japanese Power

Donateur
Denk dat jij geen problemen hebt omdat je Jedlix als beheerder hebt ingesteld. Bij mij is ShellNewMotion beheerder en Jedlix wil die plek overnemen in de laadpaal waardoor de ellende elke keer optrad. Gelukkig kwam ik dankzij het Teslaforum op het juiste spoor waardoor dit probleem bij mij optrad.

Patrick84

Nieuw lid
Hallo, heeft iemand ook problemen met opladen na de update die overigens is gecrasht tijden updaten, onze auto laad thuis niet meer op na de update wel bij snelladers, bij de garage geweest die konden niks vinden heb van hun 3 verschillende leenauto's gehad ID 5 en 2 verschillende Cupra Born die thuis prima aan stuk kunnen laden maar onze skoda niet, iemand hier ook de nare ervaring mee.

Bovenaan Onderaan