Laadpalen niet tonen in navigatie

Ik heb er al een tijdje naar lopen zoeken maar ik kan het niet vinden. Weet iemand of je, en zo ja hoe, de laadpalen kunt verbergen in het navigatiesysteem van de Octavia IV? Ik heb een benzine versie en ben niet geinteresseerd in die laadpalen maar ik kan dus nergens vinden hoe ik die kan verbergen. Het maakt het scherm onnodig druk.
 

EdK

Forumguru
Wagen met brandstof motor nemen, ben je van die laadpalen af.....:koffie:

Serieus ??
Misschien staat in je navi wel dat je de pompstations moet weergeven !
Die misschien uitzetten en dat je de laadpalen dan ook kwijt bent
In navischerm de opties kiezen en daar even verder zoeken volgens mij
 
Ik heb een brandstof motor en hoef daarom die laadpalen niet te zien. Maar blijkbaar vindt Skoda dat, ongeacht het type motor, je toch altijd de laadpalen krijgt te zien. Ik zal het eens proberen met uitzetten van de pompstations. Andere opties heb ik niet gevonden en ik heb elke optie in het navigatie menu geprobeerd.
 

Ramonq

Senior Member
Ik heb net even voor je zitten zoeken in het navigatiesysteem. Echter kan ik ook de optie om bepaalde categorieën op de kaart aan of uit te zetten niet vinden.
 

EdK

Forumguru
Point of interest is toch wel ergens in of uit te zetten ?
Heb geen verdere meldingen die me irriteren in de amundsen in Fabia dus ook verder niet gezocht hiernaar
 

Rataplan

Forumguru
Herkenbaar en irritant. Eerste x had ik dat niet door, waardoor ik met lege tank bij zo’n paal stond. Met leeg bedoel ik dan ook zo leeg dat m’n wederhelft in paniek op de stoel naast me zit. :D
 

Desperado

Forumguru
Mijn wederhelft lacht me uit als ik nog net rollend bij de tank aankom :D
Lijkt me toch wel dat je zulke poi's uit kunt zetten. Kan bij de Tomtom ook.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tees

jongetje

Forumguru
Ik heb sowieso geen idee wat bepaald welke poi's ik zie. Alles staat zover ikbkan zien uit en zie alle laadpalen, tankstations, kruidvat, soms een toko.
 

Alpha

Donateur
Dit is inderdaad een bug geïntroduceerd een aantal kaartversies terug. Ondanks dat in de POI laadpunten uitstaat zijn ze toch zichtbaar. Voor mijn gevoel had ik dit niet met kaartversies van begin vorig jaar en is dit gaande het jaar erin geslopen.
 
Bovenaan Onderaan