Kw/weitec/ap schroefset

Michelv.

Forumguru
Inmiddels al iemand aan de AP gegaan?
Daar mijn O3 al de nodige KM's heeft gereden zie ik het niet zitten om er nu nog een setje eibach verlagingsveren onder te zetten ivm het eventueel gaan lekken van de originele dempers.
Nu kom ik uit op een AP schroefset, valt in een prijsklasse die ik er eventueel voor over heb, duurder dan dit gaat het niet worden.
 

Arjann

Forumguru
@Michelv. het is niet echt een antwoord op je vraag, maar ik rij nu bijna een jaar een Vogtland schroefset op mn S2 en ben hier ook zeer tevreden mee
 

Michelv.

Forumguru
Die ben ik inderdaad wel tegengekomen op Ebay, maar heb daar verder nog nooit van gehoord. AP schijnt dan een dochter te zijn van Weitec(of hetzelfde) en daar heb ik iets meer vertrouwen in.
Hoeft van mij ook vooral niet té hard, en dit is in veel gevallen met de heel goedkope schroefsets, waarbij ik niet wil zeggen dat Vogtland daar ook bij hoort(weet ik niet).
 

Arjann

Forumguru
Voor mij was het ook onbekend dus heb me van tevoren in deze schroefsets verdiept. Veel gelezen dat ze best comfortabel zijn, en ik kan wel zeggen dat dat niet tegenvalt. Ik ben er erg tevreden mee in ieder geval :thumbsup:
 

CDK

Forumguru
ST is het oude Weitec en net als AP een volle dochter van KW.
prijs kwaliteit is gewoon goed :jaja:
 
Laatst bewerkt:

s-line

Forumguru
Ik rij nu ook weer op AP want mijn vorige ervaring was helemaal prima. Het is gewoon uit de KW stal. Net als Skoda uit de VAG stal zeg maar. Money for...
 
Bovenaan Onderaan