Eltjo
Forumguru
Ik vroeg mij af in welke mate testresultaten van autobanden ook gelden voor een andere bandmaat van hetzelfde type.
Ik heb net 2x 225-45-17 91Y banden gekocht n.a.v. deze testbevindingen;
www.anwb.nl
Een iets afwijkende bandmaat dus.
15 geleden had ik goede ervaringen gehad met banden die ook erg goed uit een test kwamen. Dat waren 4 banden van het merk Maloya, een ondermerk van Vredestein waarop mijn eerste Passat > 65 dkm gereden heeft. Niet zo prijzig, wel zo goed. Vandaar nu de keuze.
Tot nu toe op de SII op GoodYear Eagles en Continental Premacy 5 gereden. Ik ben benieuwd, de eerste paar km’s zijn ze idd wat lawaaiiger.
Ik heb net 2x 225-45-17 91Y banden gekocht n.a.v. deze testbevindingen;

Kumho Ecsta PS71 - Zomerbandentest 2021 - 225/50 R17Y | ANWB
De Kumho Ecsta PS71 is eerder door ons getest. In deze bandenmaat en in dit segment auto's is de slijtvastheid van de band aanmerkelijk beter met 4 sterren.

15 geleden had ik goede ervaringen gehad met banden die ook erg goed uit een test kwamen. Dat waren 4 banden van het merk Maloya, een ondermerk van Vredestein waarop mijn eerste Passat > 65 dkm gereden heeft. Niet zo prijzig, wel zo goed. Vandaar nu de keuze.
Tot nu toe op de SII op GoodYear Eagles en Continental Premacy 5 gereden. Ik ben benieuwd, de eerste paar km’s zijn ze idd wat lawaaiiger.
Laatst bewerkt: