Krijg de RAMbam....

Maken of kraken?


  • Totaal aantal stemmers
    73

s-line

Forumguru
Stel je eens voor dat je in the middle of nowhere in de bloedhitte stil komt te staan zeg....:D

Ik had ook een klein flesje mee hoor,tot de douane....;)
 
Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
Ja heerlijk @s-line, volgende keer is al weer geboekt :jaja:
Tot vorig jaar kon ik me dat ook niet voorstellen, zo lees ik nooit 2 x hetzelfde boek en kijk ik nooit 2 x dezelfde film, maar als je een kind hebt met een iets langere gebruiksaanwijzing dan gebruikelijk, dan moet je wel eens van je eigen principes afstappen. Als hij een top vakantie heeft dan hebben wij het ook.
 

Canon-Eye

Forumguru
3x op vakantie naar de zelfde plek???:sterretjes:
Ja, én?

In mijn kinderjaren huurden mijn ouders een jaar of 6 achter elkaar telkens hetzelfde huis in Katwijk aan Zeegedurende de hele maand augustus. Met de hele familie inclusief 2 aanstaande schoonzussen 4 weken heerlijk strandplezier. Pa moest daarvan zelf wel een of anderhalve week werken, maar reisde dan op werkdagen heen en weer.

Mijn vrouw en ik zijn, verspreid over een periode van zo'n 15 jaar, in totaal toch al weer een keer of 4, 5 samen op dezelfde (zeer stille) camping in noordwest-Groningen geweest. Direct aan 850 strekkende kilometer vaarwater voor mijn kajak en minstens zoveel fietspaden voor mijn vrouw of samen - helemaal niks mis mee!
 
Bovenaan Onderaan