Kreijne Midland verandert van naam

EdK

Forumguru
Tsja en nu maar hopen dat je geen nummer gaat worden ipv de heer Berry als je nu en bezoek brengt.

Kom nu bij de oudste Skoda dealer over de vloer en word daar op een fijne manier altijd geholpen door een ieder van de familie.
Ga ik naar een dealer een 25 Km verderop dan is het binnenkomen al totaal anders in negatieve zin.
Heb ik altijd het gevoel of je pas gewaardeerd word als je in 3 delig pak binnenkomt...

Maar goed voor jou zal de tijd het gaan uitwijzen

Rallye

Forumguru
Net als veel PR-verhalen klinkt dit heel overtuigend - leuk die persoonlijke noot erin. En dan afsluiten met een de verkeerde naam van één van de hoofdrolspelers (Krijnen ipv Kreijne)? Dat doet het hele verhaal dan weer teniet.......

Overigens heb ik goede ervaringen met de Kreijne webshop!

Hetzer

Forumguru
Sluit aan bij eerdere verhalen, over een paar jaar zijn een maar een paar officiele Skoda dealers allemaal vanuit de importeur. Overige zullen de kleinere service punten worden.
Idem als bij Hoogenboom,

jalex_h

Forumguru
Nu komt mijn Skoda bij Kreijne vandaan en één van de redenen om hem daar te halen was/is de sfeer. Ben onlangs een paar keer bij Pon dealer in Amersfoort geweest en ben daar zeer prettig en vriendelijk geholpen. A la Kreijne, zeg maar. Dus dat vertrouwen heb ik wel.

• Leuk
Waarderingen: CDK

CharlesTucker

Forumguru
Sinds de overname van Swarttouw door Hoogenboom ben ik daar ook al weer een paar keer geweest voor regulier onderhoud, de sfeer en service is er niet veranderd tot nu toe. Hopelijk blijft dat ook zo, zo lang ze in het pand in Barendrecht blijven zitten en niet in de buurt van de nieuwe VW en Audi megapanden van Hoogenboom komen heb ik er ook wel vertrouwen in.

Cordoba

Forumguru
Net als @Rallye viel mij het volgende stukje op:
Met vriendelijke groeten,
Kees Krijnen (namens Kreijne Midland) en Eric Hoekstra (namens Pon Dealer Groep)

Als er al 2 spelfouten in de naam gemaakt worden, weet je gelijk hoe goed ze elkaar kennen (volgens het verhaal heel goed). Ik ken het bedrijf niet, maar verwacht dat er binnen een jaar of vijf een complete Pon-make-over komt.

CDK

Forumguru
En wat als die beste man nu toevallig daar werkzaam is en echt Krijnen heet? :pieker:

jalex_h

Forumguru
Heb voor de zekerheid nog even een visitekaartje erbij gehaald en jawwl, het is toch echt Kreijne. Moeten ze bij Pon toch weten. Junior heeft er al een paar jaar gewerkt.

Canon-Eye

Forumguru
Die gaan zonder enige twijfel vééél opsteken van dit leerzame forum! :jaja:
En met wat geluk en goeie wil hebben we daar allemaal wat aan... :D

Skoda-MAN

Forumguru
Ik heb daar via de webshop winterbanden op Ilias velgen gekocht.
Telefonisch besteld en wilde ze gelijk even ophalen (27-2-15) de aardige magazijn man zij dat de banden nog gemonteerd moesten worden op de velg.
Ik kon ze na 1 1/2 uur halen, gebalanceerd en goed op de draairichting gelet.
Hij heeft mij ook nog geholpen met inladen.
Dus positieve ervaring met Kreijne. (maar ja, dat was slechts 1 contact)

Bovenaan Onderaan