Krassen op beschermfolie

Joske

Forumguru
rolling-on-the-floor-laughing-smiley-face-smiley_floorLaugh-2.gif
 
  • Leuk
Waarderingen: Rob

Canon-Eye

Forumguru
Ik heb zo'n transparante folie op de bumper zitten. Of het precies deze is, weet ik niet - hij is destijds door de dealer opgeplakt vóór aflevering - maar het werkt wel in die zin dat het de lak goed beschermt.
Je hebt tenslotte altijd wel eens dat je even een krat op de rand laat rusten, of (in mijn geval) dat de bumper handig is als voetsteun om even de (veiligheids)schoenen te wisselen of zo.
 

EdK

Forumguru
Je hebt tenslotte altijd wel eens dat je even een krat op de rand laat rusten, of (in mijn geval) dat de bumper handig is als voetsteun om even de (veiligheids)schoenen te wisselen of zo.
Als ik iemand dit zou zien doen bij mijn wagen dan krijgt hij geen bier en kan lopend naar huis toe !!
 

Canon-Eye

Forumguru
Don't worry.
a) ik schreef over mijn auto, en die kan er tegen (dank zij de beschermfolie);
b) ik lust geen bier... (écht niet! :tongue: ).
 

EdK

Forumguru
a) dit gaat over mijn auto, en die kan er tegen (dank zij de beschermfolie);
b) ik lust geen bier... (écht niet! :tongue: ).

Wel of niet de folie, je gaat gewoon lopen al is het vanuit maastricht !
Heb geen folie maar een kunststof strip, en kan er ook tegen maar net als je je voeten niet op tafel doet geld dat ook voor de bumper.

Lust geen bier.......tsjjjjjj watje...... , wel dan zal @Cordoba of @Joske je wel nooit uitnodigen voor een pintje drinken...
 

Cordoba

Forumguru
Don't worry.
ik lust geen bier... (écht niet! :tongue: ).

Je wil niet weten hoeveel bussen je nodig hebt om alle mensen 'die geen bier lustten', maar na een bier-uitje het uiteindelijk wel lekker vinden te vervoeren. (ik heb al heel wat 'lust-geen-bier-figuren' omgevormd tot 'geniet-van-sommige-speciaalbieren').
Mooi voorbeeld is de vrouw van een maatje van me: we waren met een groepje een weekendje in Antwerpen. Op een terrasje pakte ik natuurlijk wat anders dan een standaard pilsje. Haar vraag: 'wat drink jij nou?' Antwoord: 'proef maar'. Haar reactie: 'dat is lekker, wat is dat nou?' Mijn antwoord: 'dat is bier, je weet wel dat spul dat je niet lust' :deuk:
 

Canon-Eye

Forumguru
Eerlijk gezegd vind ik het wel best zo. :jaja:
Blijf netjes rond de 88kg hangen (wat niet onredelijk is bij 1,87m lengte).

Als er dan al eens iets anders dan fris wordt gedronken - en alleen als ik heel zeker weet dat ik voorlopig niet hoef te rijden - dan geef ik toch de voorkeur aan een whisky. Daar heb ik een stuk of 4 soorten van in huis.
Verder geef ik er gewoon niet veel om... :pardon:
 

Canon-Eye

Forumguru
Ook een oplossing: na voldoende biertjes zie je die krasjes toch niet meer.
(dat zou je voor sommigen als "dubbel voordeel" kunnen bestempelen. ;) )
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan