Korting bij www.leddel.nl

EdK

Forumguru
tsja ik kijk op een andere website van andere toko die wel één en ander heeft , maar ja zit je met je 11% korting natuurlijk.

Desperado

Forumguru
Ik heb ze op mp ook al gevonden. De rest is geen probleem, moet alleen even kijken welke buislampjes er allemaal nodig zijn. En dan de nummertjes op mijn verlanglijstje. Volgende maand jarig, lijken me prima kadootjes :yeehaa:

Dimanus

Nieuw lid
Welkom @Dimanus ! Volgens mij gaat dit topic over Leddel en niet over Bombillas en by the way je interieur verlichting zit niet achter de CanBus ;)
Gezien de prijzen bij Leddel wilde ik een bijdrage leveren zonder dat men korting hoeft te bedingen bij Leddel, maar goed je hebt gelijk.
De regelbare interieur verlichting gaat niet over canbus? Dat is nieuw voor mij. kofferbak verlichting inderdaad niet, klopt. Zo zie je maar weer, men is nooit te oud om te leren

Desperado

Forumguru
Ik heb mijn lijstje compleet, oranje zoek ik wel ergens anders. Mijn plan is om te vervangen; stadslicht, knipperlichten, mistlampen voor en achter, interieurlampjes, kofferbakverlichting, achterlichten en remlichten. Mijn koplampen zijn H4, dus daar is voor zover ik weet geen vervanger voor.
Mijn vraag; goed idee om dit alles te vervangen of zinloos met gewone H4 lampen ernaast?

turboturbo

Forumguru
Mijn ervaring is dat de LED stadsverlichting blauw/wit afsteekt tov de gele halogeen koplamp (H7 of H4) in mijn Fabia units.
Persoonlijk vind ik dat niet mooi.

Ik ben van plan weer gewone W5W lampjes terug te plaatsen.

Desperado

Forumguru
Ik heb er Philips lampen inzitten die 30% meer opbrengst hebben, de uitstraling is wel mooi wit licht, dus daar zal het denk ik wel goed om gaan.

turboturbo

Forumguru
Jup. Wat @Joske zegt.
Het kleurverschil, ook met 'wittere' halogeen lampen is toch nog te groot, m.i.

Het mes snijdt aan 2 kanten: gewone 5W5 lampjes steken dan weer iets geel af tov de night breakers. Misschien dat blauw gekleurde 5W5 gloeilampjes het dichtst in de buurt komen, maar die vind ik lelijk staan als de verlichting uit staat: de Fabia units zijn heldere glazen, dan staat zo'n blauw pitje lelijk, vind ik.....

1st world problems....:nono:

Laatst bewerkt:

Petrolhead

Forumguru
Heb inmiddels meerdere keren led's besteld bij Leddel.
Prima leverancier. Soms werkte een lampje niet perfect maar dan was omruilen geen enkel probleem.
Snelle levering en ook retourneren ging prima.

Joske

Forumguru
tot op heden al 6 mensen gelukkig kunnen maken met de actiecode! :D

als er nog gegadigden zijn, PM (start conversatie) me gerust!

Bovenaan Onderaan