30% korting op tuning staat er op hun site, alleen staan er geen standaard prijzen genoemd ( zijn op aanvraag )
Beetje vaag zo.. Iemand een idee wat de laatst bekende prijzen voor stage 1 waren?
Tsja, kwaliteit kost geld hè. 30% korting is trouwens vrij gebruikelijk bij VT, er is hier een half jaar terug oid een groepsactie geweest, toen kregen ze 40% korting. Dus dan zit je rond de €330.
@Matheus
lees ter informatie klik dit topic. Deelnemende zoon heeft voor Stage 1 € 329 betaald. Het geheugen van Tees werkt dus goed.
Een gezamenlijke kortingsactie komt tot dusver minimaal jaarlijks voor en wordt dan op dit forum gemeld
Niets staat in de weg om zelf zo'n actie te organiseren natuurlijk; m.i. is die korting een farce, omdat het er alle schijn van heeft dat die een permanent karakter heeft
Bedankt voor alle reacties. Ik heb een mailtje gestuurd en zal een dezer dagen wel een prijs opgave krijgen.
Rond de 330 euro ( zoals Erik_NL en Tees vermelden ) zou ik wel een goede prijs vinden.
Ik heb ook een recentelijke offerte van EUR 399,00 voor stage 1 bij mijn auto.
Dezelfde prijs dus voor de Octavia RS van @octaviabas , de Octavia 1.0 van @kwillems en mijn Superb 1.4
Stage 1 is gewoon zorgen dat de DSG het koppel aankan, stage 2 is de DSG effectief gaan aanpassen mbt de schakelmomenten.
Lijkt mij logisch dat stage 1 dsg er “gratis” bij zit.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.