Korte antenne voor Roomster

FredV

Banned
En als ik ga rijden, moet ik dan ook mn platen eraf halen, of nemen ze alleen die platen die op foto's staan?

Rosinfield

† In Memoriam
Ja, leuk. Had ik ook al eens gedaan, juist omdat ik uiterst nieuwsgierig was wat nu de beweegreden vormde om het kenteken onzichtbaar te maken. Vermocht mij toen helaas geen enkele rationele grond hiervoor op te leveren. Weshalve ik het me nog altijd afvraag...

Wasmachineman

Forumguru
Het zou kunnen dat als je gespot wordt en je bent op dat moment van het spotten aan het sporten met je geheime vriend(in) dat je herkend wordt aan de hand van je kenteken hier op het forum??
Aleen ik snap deze zin natuurlijk....:smirk:

Rosinfield

† In Memoriam
Maar van zoiets ga ik toch niet uit! Dacht dat Skoda rijders allemaal fatsoenlijke mensen waren. Maar laten we maar weer snel on topic gaan. We begeven ons weer op glad ijs en zoals je weet heb ik geen winterbanden.

Multi1100

Actief lid
Ik weet alleen van motorfora dat de reden is omdat foto's van motorfietsen vlakbij/in de tuin/ in ieder geval bij huis minder fatsoenlijk mensen, zijnde het dievengilde, aantrekt. Blijken eerst te kijken hoe oud zo'n ding is via rdw.nl o.i.d. en bijv. via straatnaambordjes op de foto via google earth uitzoeken waar ze moeten zijn..
dat is althans het verhaal erachter...of zou het toch vanwege de kapper zijn..?

Hetzer

Forumguru
[MODERATORBREAK]Heren volgens mij gaat dit over de "korte" antenne voor op de RR, graag weer even on-topic!! Bedankt voor jullie begrip :xyxthumbs:[/MODERATORBREAK]

piair1982

Forumguru
Waarom eigenlijk een korte antenne? Ben benieuwd waarom je daarvoor kiezen zou. Ik kan zelf geen reden bedenken...

FredV

Banned
parkeergarage, autowasstraat niet steeds de antenne eraf halen.
En t staat niet verkeerd, de kosten zijn t niet geweest.

EdK

Forumguru
Ze plaatsen allemaal een korte antenne zodat ze die grote (lange ) antenne's van skoda kunnen gebruiken als zweep tijdens de SM lessen !

Hetzer

Forumguru
[MODERATORBREAK]Das letzte Mal , nu weer on-topic anders volgt er een slotje[/MODERATORBREAK]

Captain Hook

Forumguru
Ik heb maar liefst EUR 10,89 (inclusief verzendkosten) betaald via eBay. (en dat was zelfs nog na een prijsstijging door de toenemende populariteit)

En waarom? Zo'n korte antenne zwiept niet zo en raakt geen laag gelegen toegangsbalken van parkeergarages. En het staat wel netjes, wat 'beschaafder' dan zo'n lange spriet.

Multi1100

Actief lid
Ja, dat kan hoor...ben multi languaal..:winkie:

Maar dacht even dat Duits de nieuwe voertaal was in dit draadje..

piair1982

Forumguru
Ok voor een yeti of roomster kan ik me het praktische nut voorstellen. Maar op een fabia ( nog ) niet. Alhoewel mijn haaievin zonder spriet mooi zou wezen. Ben alleen bang dat de ontvangst zwaar tegen gaat vallen. Dit ook omdat de zender 538 in mijn omgeving op drie frequenties zend. Dat zorgt voor belabberde ontvangst.

Captain Hook

Forumguru
De eerste flinke vorst heeft m'n fiere spriet ook al getrotseerd:
Antenne5.jpg

:grin:

piair1982

Forumguru
Hoe lang is die antenne van jou C.H.??
Ben aan het overwegen ook een aan te schaffen bij mijn haaienvin.

Bovenaan Onderaan