Koppelingspedaal blijft hangen.

Alexander68

Senior Member
Zo , net zo wat een hart verzakking gehad.... ik had getankt... en rij op de rondweg en schakelde....nou ja toen hoorde ik het geluid als je fout schakelt... dan probeer je goed te schakelen ...dat ging dus niet meer.... gelukkig was heel dichtbij een parkeerplaats dus hop er op...

Motor uit, aan en proberen weg te komen... ja dat ging niet.... achteruit ging wel aan maar achteruit rijden niet... koppelingspedaal zat wel diep voor mijn gevoel en kort intrappen , maar van Fabia naar Kodiaq is even met alles wennen....

garage heeft me doorverwezen naar mobiliteitsgarantie... die checken...nee heeft u niet ... kan wel komen maar dat kost geld... ja duh ...wat nou altijd alles bij dealer gedaan en deze wagen was net van donderdag opgehaald... dan denk je dat alles in orde is...

Zwaar gestrest naar een volkswagen garage gegaan 200 meter verderop... koffie gekregen en even rustig geworden.... een verkoper mee en gekeken... nu bleek dat de koppelings pedaal was blijven hangen.... voetje er achter en hij kwam omhoog... toen kon ik weg rijden...

pffff Nou dat wordt maandag dus even met de garage bellen en dan mogen ze dat lekker nakijken en ook checken hoe dat zit met de mobiliteitsgarantie....

Je gaat even aan jezelf twijfelen in dit geval of ik nu gek werd.... maar gelukkig voor nu opgelost... wordt vervolgd
 

feestbeestzaandam

Senior Member
Ben benieuwd wat het probleem is/was.
Ik heb nu geen last meer.
Maar wachten tot het warmer wordt.
Mischien dan de vloeistof dunner en dat het dan wel problemen geeft.
 

EdK

Forumguru
naar mobiliteitsgarantie... die checken...nee heeft u niet ..
Waarom klinkt dit me zo bekend in de oren ?
Zat met bedrijfswagen nog 1000Km voor de service beurt en die was gereserveerd voor 2 weken verder.
Wagen gaat in noodloop en nagenoeg niet mee te rijden en parkeerplaats weten te bereiken.
Ook gebeld met mobiliteits garantie en die vroegen naar Km stand en vertelde me doodleuk dat ik er 2000Km overheen zat tov onderhoudsbeurt.
Uitgelegd dat ik over 2 weken voor servicebeurt moest en dat kaartje en MDF display aangaven dat ik nog 1000Km eronder zat..
Wel je kunt hoog of laag springen maar ze kwamen dus niet..... Ben uiteindelijk in noodloop naar de dealer gereden (gesukkeld) en daar flink me beklag gedaan !!
En wat bleek ? De dealer waar ik dus stond had een typefoutje in systeem gemaakt mbt de kilometerstand... Maaarrrrrr dit uiteindelijk niet willen toegeven....

Ja dit is één van de weinige keren geweest in me leven dat de rook uit me oren kwam van woede................
 

Alexander68

Senior Member
Zo iets ja ..... stond dernet dus ook op ontploffen en echt stokstijf van de zenuwen.... soort burocratiesche muur ofzo... :(
 
Bovenaan Onderaan