Koplamp LED dagrijverlichting 2018 model

Hallo allemaal,

Iemand ervaring met de nieuwste koplampen van de skoda Rapid ? Ik heb namelijk een minder goed werkende dagrijverlichting rechtsvoor. Nu zegt de ene dat het wel separaat te repareren is en de andere zegt koplamp compleet vervangen ???

Hier een afbeelding voor een duidelijkere beeld.
 

Bijlagen

  • 54E51B5D-E83A-4586-9464-537691BBF326.jpeg
    54E51B5D-E83A-4586-9464-537691BBF326.jpeg
    1 MB · Weergaven: 56

Pindasaus

Forumguru
Het lijkt wel alsof je knipperlicht en dagrijlicht tegelijk branden, met dat gele licht.

[Later toegevoegd: Als de fout in de lamp zelf zit:] Ik denk dat een elektronicareparateur het wel kan repareren. Een doorsnee garage kan dat niet. Voor een elektronicareparateur kan het wel lastig zijn om de lamp de demonteren, uit elkaar te halen, weer waterdicht in elkaar te kitten en terug op de auto te monteren.

Om uit te sluiten dat de fout buiten de lampen ligt, zou je de lampen kunnen demonteren, links-rechts verwisselen, stekkers aansluiten en kijken of het probleem met de lamp meeverhuist.
 
Laatst bewerkt:

hemi24

Forumguru
Toevallig iets geprobeerd aan te passen met VCDS of OBD11?
Lijkt namelijk op een fout in de instellingen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Tees
Het lijkt wel alsof je knipperlicht en dagrijlicht tegelijk branden, met dat gele licht.

[Later toegevoegd: Als de fout in de lamp zelf zit:] Ik denk dat een elektronicareparateur het wel kan repareren. Een doorsnee garage kan dat niet. Voor een elektronicareparateur kan het wel lastig zijn om de lamp de demonteren, uit elkaar te halen, weer waterdicht in elkaar te kitten en terug op de auto te monteren.

Om uit te sluiten dat de fout buiten de lampen ligt, zou je de lampen kunnen demonteren, links-rechts verwisselen, stekkers aansluiten en kijken of het probleem met de lamp meeverhuist.

Bedankt voor je reactie,

Dat is inderdaad een optie, eens even kijken wat het doet na het proberen.
 

EdK

Forumguru
Ben bang dat een garage zo en zo niets met VCDS oid kan doen omdat dit niet mag van VAG
Maar weet niet in welke regio je woont maar is dit bv Breda dan zou je eens contact kunnen opnemen met Antera
 
Bovenaan Onderaan