Kopen bij dealer, ophalen andere dealer

Jongens en meisjes,

Ik heb een jong gebruikte occassion gekocht bij Broekhuis in Alkmaar. Heeft als demonstratiemodel dienst gedaan voor de duur van 8 maanden en wordt per 4 maart van mij. Helemaal blij mee! Mijn eerste “nieuwe” auto!! Jeeeej!!!

Omdat ik deze in Alkmaar heb gekocht en ik woonachtig ben in Rotterdam, vraag ik mij af of de mogelijkheid bestaat om de auto van Alkmaar naar Rotterdam te krijgen. Persoonlijk vind ik het niet erg, maar wellicht handig om te weten voor de volgende keer.
 

Duijzer

Donateur
Meestal wel, maar niet als je hem al gekocht hebt.... Als je ergens een auto bij een dealer hebt gezien en je wil dat je plaatselijke dealer hem overneemt gaan ze onderling wel iets regelen. Maar nu je hem daar al gekocht hebt is er voor de Rotterdamse dealer niets meer aan te verdienen. En ach, zo'n eerste ritje kan toch niet lang genoeg duren :) Fabrieksgarantie etc kun je overigens wel bij je 'eigen' dealer claimen, net als onderhoud etc.

Ze vinden het over het algemeen wel even leuk als je met je aanwinst langs komt om vast de gegevens in het systeem te zetten. Mocht je een eventuele garantieclaim hebben, dan kom je niet koud binnen om garantie te claimen maar is de auto al bekend in het systeem. Over het algemeen willen ze dan soms nét iets meer doen.
 
Zo’n eerste ritje wordt echt fantastisch! Denk zelfs met een omweg naar huis :D...

Rij met de auto gelijk langs de dealer in Rotterdam voor het aanmelden van onderhoud en de nog 2 jaar resterende fabrieksgarantie. Zijn ze vast wel blij mee met appelgroene citigo :dankje:
 
Bovenaan Onderaan