KOOP HEM NIET!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tees

Donateur
Tijdje niet gezien Edwin, de Sup mocht dus weg? Wat is de opvolger geworden? En wat is er mis mee gegaan?
 

Edwinz

Forumguru
mazda 6 2.0 automaat station.

vanwege de station (en lange apk)

Zag de advertentie van mn superb... dealer onderhouden.....
 

Cordoba

Forumguru
Ik zie ook allerlei opties aangevinkt die nooit op een S1 zijn geleverd, zoals bijvoorbeeld ACC en adaptieve verlichting (daar moet je ledmatrix voor hebben)
 

Edwinz

Forumguru
@Tees Nou bij mij was het meer, was er een probleem dan zocht ik op hoe ik iets gedaan kreeg.
Niet dat de auto gehele inspecties van mij kreeg. Ben helaas geen monteur.

Wat er meestal gedaan werd is tot nu toe wel geslaagd.
Bij de fabia toch ook een gebroken kopbout moeten herstellen :jaja::D.

@Cordoba De Mazda heeft ook wel wat puntjes wat meneer achterwegen heeft gelaten / over gelogen heeft. Via tekst reageert hij niet. Ga nog eens nadenken hoe of wat.
Misschien uit wantrouwen toch maar weer verder kijken voor wat anders qua station.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tees

leon-cupra

Forumguru
is schering en inslag. Mijn M2 stond vorig jaar geadverteerd als Belgische wagen. Zie je de papieren : Duitse wagen.
M2 verkocht onlangs, de nieuwe advertentie gezien: Belgische wagen van eerste eigenaar … ik was de derde eigenaar :banghead:
 

leon-cupra

Forumguru
@Cordoba gelukkig is die redenering niet ver gezocht. :deuk:

Ach … handelaars … ik heb het even gedaan, er zullen wel veel goede handelaars tussen zitten maar als je veel geld wilt verdienen als handelaar moet je kunnen liegen … daarom (en naast mijn te beperkte technische kennis) er dan maar mee gestopt.
 

Tees

Donateur
Snap t wel hoor @leon-cupra, ik heb m'n laatste auto ook bij een handelaar gekocht, maar daar was ik ook niet blij mee. Koop veel liever bij een goede garage, deze was ook echt een gladprater. Ik ben heel blij met de wagen, maar geen goed gevoel overgehouden aan die verkoper (i.t.t. de vorige wagen, waar ik best wat probleempjes mee had, maar de garage had alles zo goed opgelost).
 

Cordoba

Forumguru
Mijn vorige Fabia kwam bij een handelaar vandaan, en ik had daar niet zo'n probleem mee. Zaken die bij de proefrit niet in orde waren, liet ie bij de lokale dealer waar ie de auto had opgekocht repareren, andere zaken die later boven water kwamen wist de handelaar waarschijnlijk ook niets van, en mogelijk dat niemand het wist en het een beetje pech was. Persoonlijk heb ik veel slechtere ervaring met dealers dan die keer dat ik met een handelaar te maken had.

Ik denk dat of je nu bij een garage of een handelaar koopt, dat het belangrijkste is of men de intentie heeft om eerlijke handel te doen. Als koper heb je natuurlijk een onderzoeksplicht, maar als de verkopende partij de volledige trukendoos opentrekt om gebreken te verbergen, wordt het lastig zonder complete keuring.
 

EdK

Forumguru
Vertrouw nooit op de trouwe hondenogen van een verkoper maar ga altijd op je eigen gevoel af !
En bij twijfel de onderhandelingen stoppen en verder zoeken.
En heb je een goed gevoel over een wagen dan afspreken dat er bv een ANWB keuring gedaan word.
Willen ze dat niet dan is dat voor jezelf al weer een aanleiding om de deal af te haken, als een verkoper er geen probleem mee heeft dan staat hij achter zijn product.
Maar al die mooie en gladde praatjes van verkopers zet mij in algemeen al op scherp....
En helemaal als je dan wat technische vragen stelt en men begint eromheen te praten, tsja dan haak ik snel af....
 

Captain Hook

Forumguru
@EdK De ANWB doet al jaren geen autokeuringen meer...


 

Peter-036

Forumleiding
Moderator
Topic dicht, de discussie heeft niets meer met de titel te maken.
Als er iemand (middels PM) een goede reden aandraagt om het te heropenen, doe ik dat, maar in/aan de stamtafel.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan