Kontakt met Superskoda.com?

EdK

Forumguru
Zou voor mij een reden zijn om geen verdere zaken te doen.
Want als het bij deze communicatie al verkeerd verloopt dan gaat het helemaal fout met de communicatie als het onderdeel niet past en terug moet

Captain Hook

Forumguru
Toeval of niet? Ik plaats dit bericht hier en enkele uren later kreeg ik plotseling antwoord van ze... (terwijl ik al een week zat te wachten)

"sorry to inform you we have no idea if it fits also RM scout facelift."
Zo van, geen idee. :ahum:zie maar... :(

Fabia

† In Memoriam
Lekker antwoord, daar kan je veel mee. Ik zou maar ergens anders gaan kijken.

EdK

Forumguru
Ik zou dit onderdeel in overleg met de dealer bij hem bestellen, dan maar duurder uit.
Maar overleg houd in dat hij er één besteld en dat hij dan meld als het binnen is.
Zodra dit het geval is dan samen kijken of het datgene is wat je wil en bedoeld.
Zo ja dan er op laten plakken, zo nee dan koop annuleren !
En goede dealer maakt hier geen probleem over !

Captain Hook

Forumguru
Het 'vervelende' is, is dat de Skoda dealers alleen maar de gewone Skoda accessoires verkopen.
Die externe sites verkopen vaak iets andere, dikkere, stevigere, ander materiaal, etc. dorpelbeschermers.
Zo hebben ze bij superskoda keurige RVS dorpelbeschermers voor de Roomster die ik nog niet in gelijke uitvoering ergens anders heb gezien.

EdK

Forumguru
Ook niet bij Milotec ? http://www.milotec.de/

Heb bij mijne de orginele Skoda erop zitten in zwart en dit was gebeurt door een fout van dealer tijdens oplevering.
Mocht van mij het eraf halen mits hij niets zou beschadigen.
Durfde hij niet, dus uiteindelijk had ik die gratis !

Maar ondanks dat deze zwart is vind ik dat zeker niet storend, en uiteindelijk wel ideaal, want heeft menig kras op bumper voorkomen met boodschappen laden en lossen.

Captain Hook

Forumguru
Ik vond deze gewoon heel fraai:
rm-sills.jpg

EdK

Forumguru
zijn ze ook , maar misschien lullige opmerking. maar als je rijdt zie je er nul comma nul van.
En als het regent weet je niet hoe gauw je uit je auto moet komen om naar binnen te gaan....

Fabia

† In Memoriam
Maar het blijft erg mooi. Ik zat er zelf ook naar te kijken, misschien bestel ik ze wel.

Captain Hook

Forumguru
Ik heb die RVS dorpelstrips bij superskoda besteld.
Kreeg binnen enkele uren de melding dat ze al verstuurd waren, ben benieuwd hoe snel ze hier in NL zijn.

Denk dat ze eerder binnenkomen dan de bijbehorende Roomster... :grin:

Captain Hook

Forumguru
Laat ik nog ff terugmelden.
Vandaag de bij superskoda.com bestelde spullen ontvangen.

Keurig verpakt. In een week binnen, vind ik netjes (helemaal uit Tsjechië)
Behalve de RVS dorpelstrips heb ik ook nog wat anders bij ze besteld, maar dat vertel ik wel als ik mijn Roomster binnen heb en deze 'dingen' heb ingebouwd. :680:

corsaar

Senior Member
@ Captain Hook vertel ik wel als ik mijn Roomster binnen heb en deze 'dingen' heb ingebouwd.

Lekker hoor maak het even spannend. (helemaal uit Tsjechië)
Dat moet wel heel bijzonder zijn.

Bovenaan Onderaan