Komen er nog leden samen?

Rosinfield

† In Memoriam
Sorry, ik begreep dat het ging om iets kleinschaligs specifiek voor "noorderlingen". Een grootschalig(er) meeting met leden overal vandaan, vind ik op dit moment niet verstandig, los van wat officieel wel en niet mag.
 

foxman

Forumguru
Ik had gewoon iets vrijblijvends voor ogen. Gewoon beetje kennis maken en elkaars auto's bekijken. Voor te grote dingen heb ik geen ervaring en zal moeilijk worden in deze tijd.
 

rupert

Senior Member
Niet te groot maken, gewoon elkaars auto bekijken, Zwolle parkeerterrein van de Ikea of Mac ofzo, is leuk genoeg voor een uurtje of 2. En wat Rosinfield zegt, kleinschalig en 'noorderlingen', dat spreekt me ook aan.
 

JeSko

Forumguru
@Rosinfield

Of je nu de regels mbt social distancing respecteert met 10 mensen of met 50, :pardon: je moet elkaar niet liggen knuffelen ofzo, ik snap niet hoe het virus dan zou kunnen overdragen. En best neemt iedereen zijn eigen knapzak met boke's mee.

Edit: weet wel niet hoe het zit qua wetgeving op dit moment, als de wet zo'n samenkomst nog verbied moet je het natuurlijk niet willen, das weer wat anders.
 

TimT

Forumguru
Beetje centraal in NL lijkt me dan de beste oplossing. Misschien een leuke rondrit eraan vast vermoed dat daar ook wel animo voor is. Sluit me er dan wel bij aan.
Kan ik dan ook wat aanpassingen laten doen computertechnisch gezien? :angel:
 

MaxN

Donateur
OBD11 zit standaard in de auto dus is altijd iets mogelijk. Zijn mogelijk ook mensen met meer kennis ervaring(ik houd me vooralsnog bezig met de standaard apps, nog niet in longcoding verdiept) en een VCDS, maar weet niet of die ook komen.
 

EdK

Forumguru
Gewoon je verrekijker meenemen !!
Kun je zelfs op 3 mtr afstand van elkaar blijven staan om daarna lekker op knuffelafstand weer in de super te staan....:pardon::pieker::nono:
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ik behoor inmiddels wel tot de risico groep, dus wil geen onnodig risico lopen, ook al valt het misschien allemaal wel mee en loopt het wel los. Nog steeds is er veel onduidelijkheid. Krijg een beetje de indruk dat alom gedacht wordt dat we het wel achter de rug hebben.
 

EdK

Forumguru
Ik behoor inmiddels wel tot de risico groep, dus wil geen onnodig risico lopen

Met alle respect maar dan zou ik dus thuis blijven in dat geval !

Krijg een beetje de indruk dat alom gedacht wordt dat we het wel achter de rug hebben.

Dagelijks voor werk nog onder de mensen en zoals nu op een terrein met veel ouderen ( risicogroep ) en we hebben het zeker nog niet achter de rug !
 

VAG-man

Forumguru
Brazilië nou noemen ze ook een land.

Nou weer on-topic.

Wat mij betreft wordt het een klein groepje. Gewoon elkaar even zien ergens tussen Meppel en Zwolle of rond Hoogeveen.
Ik heb VCDS, maar ga voorlopig niet in iemands auto zitten.

@foxman wil jij een poll starten welke datum? Ontmoetingsplek moet toch geen probleem zijn aangezien het ergens op de grens van Drenthe-Overijssel zal zijn.
 
Bovenaan Onderaan