kogel is door de kerk

we zaten dus niet te wachten op een nieuwe auto!! vorig jaar een nieuwe citroen c3 picasso gekocht, prima auto maar miste iets. de nieuwe fabia greenline sprak me wel aan en zeker het voordeel van ruim 2500 euro per jaar brandstof en wegenbelasting.Toch naar de naar een dealer gegaan en proefgereden in de GL wat een heerlijke auto stuur goed, schakelt korter en trefzeker,een stuk beter dan de citroen, wat ruimte betreft bijna gelijk. motorisch een stuk meer trekkracht, rijdt beter en prettiger, wel met de rotonde terug naar zijn 2. de c3 moets je ook wel hoger in zijn toeren houden om de gang erin te houden. motorgeluid bijna gelijk zeker met zijwind/ richels in de weg is de c3 nerveus, in de GL absoluut geen probleem. grote gemis c3 geen electrische ramen achter. al met al kleine verschillen maar ruim 200 euro per maand besparen dat was wel gunstig en toch een beter auto (gevoelsmatig) maar de fabia verraste mij en ook de dealer zijn aanbod was verbazend bij te leggen was nihil, werd dus erg aantrekkelijk na lang wikken en wegen is de kogel door de kerk.
ik heb mijn eerste skoda fabi II besteld: een Fabia 1.2 TDI greenline, Black Pearl Metallic, Climatronic, dakrailing, armsteun, sunset, klein lederpakket, MDI, maxidot, elek. ramen achter nu wachten tot 26 november want dan wordt hij geleverd.

kit

Lid
Van harte met je aankoop.

Zo als je misschien gezien heb, genoeg te lezen over de GL.

Dat maakt het wachten wat makkelijker!!!!!

corsaar

Senior Member
Gefeliciteerd met de fabia citroen was ook niet verkeerd maar 2400 euro
per jaar is veel geld besparen !

Captain Hook

Forumguru
Maar kreeg je nou wel een fatsoenlijk bedrag voor die franse vrucht terug? Waarde gecheckt via de ANWB koerslijst?

Lijkt me dat een auto van amper een jaar oud enorm veel afschrijft... :ahum:

bedankt allemaal, ik had de c3 met flinke korting gekocht en als ik nu kijk wat ik ervoor terug krijg is het 800 euro meer!!!! ik kreeg ook meer dan de anwb koers lijst. dus al met al niet slecht gedaan.

NielsW

Lid
Dat voelt lekker ja :)

Het verschil tussen koop en verkoop van mijn fabia 1 was ook 500,- en heb er toch 3 jaar in gereden.
Maarja, als ik zou uitgaan dat 50% korting is die ik heb gekregen maakt me dat minder blij :S

Falcon

Donateur
Ach die dealer is weer een klant rijker, reken maar :) Zowel onderhoud als waarschijnlijk de nieuwe auto, want ja heb je eenmaal het Skoda-virus te pakken... :D

daar heb je gelijk in de dealer zit er ook om zijn brood te verdienen, maar als je voor je gevoel een betere auto gaat rijden, hiermee tevens geld gaat besparen een ook nog een zeer leuke/goede deal maakt (had verwacht dat ik veel meer moest bijleggen (zeggen dat als je de showroom uitrijdt (dus nog geen 100 meter), dat je dan al zeer veel hebt afgeschreven)), wat wil je dan nog meer. Dan wordt ik graag besmet:cool:

@an.neuman

Dat is nog 3 dagen eerder dan je eerst zei.
je hebt geluk de meetse die rond de periode hebben besteld dat jij hebt besteld moet wachten tot week 3,4 of 5.

Veel plezier morgen welkom bij de club.

Bovenaan Onderaan