an.neuman
Lid
we zaten dus niet te wachten op een nieuwe auto!! vorig jaar een nieuwe citroen c3 picasso gekocht, prima auto maar miste iets. de nieuwe fabia greenline sprak me wel aan en zeker het voordeel van ruim 2500 euro per jaar brandstof en wegenbelasting.Toch naar de naar een dealer gegaan en proefgereden in de GL wat een heerlijke auto stuur goed, schakelt korter en trefzeker,een stuk beter dan de citroen, wat ruimte betreft bijna gelijk. motorisch een stuk meer trekkracht, rijdt beter en prettiger, wel met de rotonde terug naar zijn 2. de c3 moets je ook wel hoger in zijn toeren houden om de gang erin te houden. motorgeluid bijna gelijk zeker met zijwind/ richels in de weg is de c3 nerveus, in de GL absoluut geen probleem. grote gemis c3 geen electrische ramen achter. al met al kleine verschillen maar ruim 200 euro per maand besparen dat was wel gunstig en toch een beter auto (gevoelsmatig) maar de fabia verraste mij en ook de dealer zijn aanbod was verbazend bij te leggen was nihil, werd dus erg aantrekkelijk na lang wikken en wegen is de kogel door de kerk.
ik heb mijn eerste skoda fabi II besteld: een Fabia 1.2 TDI greenline, Black Pearl Metallic, Climatronic, dakrailing, armsteun, sunset, klein lederpakket, MDI, maxidot, elek. ramen achter nu wachten tot 26 november want dan wordt hij geleverd.
ik heb mijn eerste skoda fabi II besteld: een Fabia 1.2 TDI greenline, Black Pearl Metallic, Climatronic, dakrailing, armsteun, sunset, klein lederpakket, MDI, maxidot, elek. ramen achter nu wachten tot 26 november want dan wordt hij geleverd.