Inmiddels heeft ook het vrouwtje kennis gemaakt met de 320nm aan koppel.
Wat haar ook opviel dat de gasresponse beter is en het optrekken vanaf 1500tpm veel makkelijker afgaat.
Zij is meer een rustige rijder en rijd meer in het toerengebeid van 1500 tot 2200tpm.
Ondanks dat ik op de bijrijdersstoel zat deze keer, werd ik in tegenstelling tot voor de tuning toch echt nog behoorlijk in mijn stoel gedrukt. En dat ben ik van mijn vrouw niet gewend.
Ik zal de komende tijd nog wel een paar updates plaatsen betreffende verdere bevindingen met de tuning.
Over 3 weken vertrek ik met mijn gezin naar de Stubaier Gletscher om in Oostenrijk te gaan skieën.
Waar ik voorheen op de linker rijstrook van de Duitse autobahn tijdens het inhalen nogal last had van die auto’s met 4 van die ringen voorop de grill die door middel van groot licht, mij vriendelijk verzochten om aan de kant te gaan...
Dat zal nu wel even anders gaan denk ik zo….

Daar waar de Yeti op een vals plat inhalende met 130km/h op de linker rijstrook totaal geen power meer over had, verwacht ik dat dit nu een stuk beter zal gaan.
En ik verheug me er nu al op om elke dag met de Yeti op en neer te pendelen over een bergpas van 16% van ons hotel naar het skigebied.
Dat wordt genieten.

Ik hou jullie op de hoogte…..