Koffertje voor VCDS waar los te koop?

EdK

Forumguru
Tsja ik noem zo'n koffertje me laptoptas... erg makkelijk en de beide benodigheden bij elkaar en dus maar zoeken naar één tas....
Dus misschien dat een optie ??

BaSsDruM

Senior Member
Ik heb een paar weken geleden een kabel besteld bij RCS, en heb zeker niet zo'n mooi koffertje gekregen als in de links hier vermeld. Bij mij was het een simpel plastic gevouwen 'mapje'. Technisch gezien kan je zoiets ook een koffertje noemen, aangezien er handvatten aan zaten.

Stinger

Actief lid
Als ik nu op de website van Randstad Car Solutions bekijk:

Deze VCDS kit bevat:
1. Nederlandstalige VCDS software met officiële licentie en BTW factuur

2. Bijbehorende originele Ross-Tech dongle adapter HEX-CAN-USB (USB kabel) geregistreerd op naam

3. CD met daarop de Nederlandstalige VCDS software en gratis de Nederlandstalige handleiding van VCDS bij uw installatie

4. Gratis de handige en zeer praktische opbergset voor uw VCDS adapter en software CD

Zal inderdaad geen koffertje worden mee geleverd :cry:.

ertromp

Forumguru
Ik heb m'n kabel in Amerika gekocht bij Ross Tech en deze gekregen in een kartonnen doos.
Sinds de kabel de doos uit is eigenlijk continue in gebruik en verspreiding dus niet aan opbergen toe gekomen :D

andrehj

Forumguru
Hé, hoe deed je dat? Want ik heb de kabel van $249, maar daar kwam nog een dikke brief van de douane bij, of ik even invoerkosten wilde overmaken... :mad:. In totaal was ik rond de 250 euro kwijt volgens mij.

Joske

Forumguru
had geloof ik al eens een tip gelezen om te vragen of ze ginds achter op de doos iets willen kleven in genre: "warranty parts"

ertromp

Forumguru
Inderdaad "warrenty parts" of "spare parts" of de waarde op de opgeplakte bon fors laten verlagen is een optie. Of meenemen van een trip in Amerika :D

• Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan