Kofferruimtemat bij Lidl

E

Ex-lid 2926

Vanaf vandaag ligt bij de Lidl (althans in Noord NL ) een kofferruimtemat in de schappen.
Prijs: net geen € 6. Ik heb 'm vandaag meegenomen. Het materiaal lijkt precies op de originele kofferruimtebekleding en heeft ook nagenoeg dezelfde donkergrijze kleur. Kan gemakkelijk op maat geknipt of gesneden worden.
Voor mijn O2 hatchback was de maat precies goed. Hoefde maar een klein randje af te knippen. Aanrader.

EdK

Forumguru
En ook nog de opladbare LED looplamp meegenomen ?
Heb deze namelijk mee laten nemen door collega die er 5 stuks ging halen.
Is dmv 220V adaptor en sigaretten adaptor op te laden en heeft een brandtijd van ongeveer 2 a 3 uur.
heeft meen 60 LEDS in armatuur en geeft zat licht, mijn inziens ook een handig accesiore voor in huis of de auto. Oja 12.99 eurie

EdK

Forumguru
mmm, oliefilter en olie deed ik vloegel bij me motorfiets wel, maar met me auto laat ik het wel doen. Dat geklooi op straat !

E

Ex-lid 2926

Lidl producten

Bij mijn motorfiets vervang ik de olie en het oliefilter ook zelf. Bestel die onderhoudsproducten altijd bij Louis in Hamburg. 4 liter halfsynthetische 10W40 van Duits fabrikaat voor € 17.
En op dit moment heeft mijn motor vanwege die mij veel te lang durende winter een verplichte rust en hangt aan het elektrisch infuus d.m.v. een spotgoedkope Lidl druppellader.
Afgelopen tijd een paar laminaatvloeren gelegd en daarbij verrichtte de Lidl decoupeerzaag goede diensten. Het is natuurlijk geen professioneel spul, maar bij af en toe gebruik door als thuis klusser voldoet het mij prima.

EdK

Forumguru
@ maarten SFC: het is maar hoe je het leest, kan ook over de aanbiedingen van Lidl gaan
Mat is een mooie accessiore die Lidl heeft zoals meerdere leuke dingen voor weinig.

Volgens mij ging het hier over de kofferbakmat van de Lidl...

Aanvankelijk wel ja, maar er is een listige topictitelaanpassing (door de topicstarter) geweest -

:uitlachen: waardoor deze opmerking van onze mod off-topic is ...

:ot: Edit - bedenk te laat dat dit helemaal voor deze reactie geldt.

Nou ja, dan maar het vereiste plaatje erbij.

E

Ex-lid 2926

weer terug op het rechte pad

Om even weer terug op het rechte pad te komen wil ik nog wel even toevoegen dat de rolvouwen in mijn Lidl kofferruimtemat inmiddels weggetrokken zijn en de mat nu keurig vlak ligt. Qua kleur zou het een origineel accessoire kunnen zijn.

Bovenaan Onderaan