Kofferruimte O3 ambition deksel in zijbekleding

micky

Forumguru
Is er echt niemand die ziet dat de foto geen combi is. :banghead:
het is wel een combi, maar met dubbele vloer zoals die van mij ;) .......

Edit, maaaarrr, ik zie wel dat de "behuizing" links hoger is dan die van mij, dus waarschijnlijk geen subwoofer maar toch "wat anders" overigens mist de greep in de vloer voor het omhoog en naar beneden laten van de dubbele vloer.
 
Laatst bewerkt:

jvstrn

Nieuw lid
Misschien heb je hier wat aan?
Mijn O3 Combi Elegance Business Edition of Style Businessline zoals hij nu heet.
ImageUploadedByTapatalk1440062836.122289.jpg

En hier met de extra lade en omgekeerde mat:
ImageUploadedByTapatalk1440062867.667719.jpg
 

yesRS@

Forumguru
In de combi heb je 2 tussenschotten die elk een bergvakje vormen.
Op de voorzijde van het rechtse schot zit een dekseltje met daarachter klein gereedschap.
Het dekseltje doet tevens dienst als cargo-element doordat er aan de onderkant velcro zit. ( handig).
Buiten de dubbele laadvloer heb ik anders geen weet van dekselse deksels ;))
 

Marcooctavia

Forumguru
het is wel een combi, maar met dubbele vloer zoals die van mij ;) .......

Edit, maaaarrr, ik zie wel dat de "behuizing" links hoger is dan die van mij, dus waarschijnlijk geen subwoofer maar toch "wat anders" overigens mist de greep in de vloer voor het omhoog en naar beneden laten van de dubbele vloer.

Beste @micky als je goed kijkt heeft een combi een rol (hoedeplank) en een deze een uitneembare die nu weg is.
Zie de twee nokjes waar deze in klikt.
En loopt de achterkant wat langer door met een zij raam deze niet.
 

micky

Forumguru
@Marcooctavia dat moge duidelijk zijn, maar daar verwees ik dus WEL naar, de openingspost quote ik niet, het verhaal gaat verder en dus reageer ik op de laatste info, de link die ik liet zien, ik heb het namelijk over de behuizing en die staat niet op de eerste foto....
 
Ik ben al een tijdje aan het denken hoe ik deze vakken over de volle hoogte af te sluiten zoals in de O2. Dat was clever, maar de O3 is niet zo slim.

m1dyxivb8xdl_800.jpg


Heeft iemand een idee hoe dit zelf voor elkaar te krijgen? Ik vind het jammer dat ik de ruimte boven de subwoofer niet kan gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan