Kofferbakschaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

Drukkert

Senior Member
Hoe weet jij dat er niet van af kan, misschien kan het wel maar wil ie dat niet?
Zullen we daar maar verder niet over oordelen?
Soms kan het er niet vanaf omdat iemand het niet wil, dát kan natuurlijk ook. Net als dat ik dat dan niet snap, dat kan natuurlijk ook.

Maar, begrijp me goed, als iemand dat niet doet, helemaal dikke prima, moet ie zelf weten. Ik zou het alleen anders doen. Ik veroordeel niemand, ik geef alleen mijn mening.
 

Canon-Eye

Forumguru
Dat kun jij helemaal niet weten @EdK , simpelweg omdat je alleen kunt waarnemen wat ik wél post - en niet als ik besluit om ergens niet op in te gaan.
 

EdK

Forumguru
Ohh sorry, van de eerste 30 jaar dat je ouder bent kan ik dat inderdaad niet weten........... :dankje:
 

CharlesTucker

Forumguru
@Drukkert, helemaal prima, ik weet alleen uit ervaring dat op forums, zonder dat je gezichtsuitdrukkingen en zo ziet, en je de mensen niet echt kent, je altijd erg voorzichtig moet zijn met opmerkingen betreffende mogelijk gevoelige onderwerpen, zoals financien. Dat kan heel vervelend overkomen en mensen wegjagen van een forum. Iedereen heeft uiteraard recht op z'n mening, maar soms, heel soms, kun je die beter voor je houden. En dat is mijn mening :).
 

Drukkert

Senior Member
@Drukkert, helemaal prima, ik weet alleen uit ervaring dat op forums, zonder dat je gezichtsuitdrukkingen en zo ziet, en je de mensen niet echt kent, je altijd erg voorzichtig moet zijn met opmerkingen betreffende mogelijk gevoelige onderwerpen, zoals financien. Dat kan heel vervelend overkomen en mensen wegjagen van een forum. Iedereen heeft uiteraard recht op z'n mening, maar soms, heel soms, kun je die beter voor je houden. En dat is mijn mening :).
Daar zit wellicht wat in. Zo had ik het nog niet bekeken. Kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dat mensen zich in een hoekje gedrukt voelen door iemand die zo nodig zn mening moet geven...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan