Kofferbakschaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

NordicVolvo

Actief lid
In mijn huidige Octavia III heb ik zo'n harde kofferbak schaal liggen. Die wil ik eigenlijk meenemen naar de nieuwe Octavia IV die ik ooit hoop te ontvangen. Weet iemand toevallig of dit past? Iets te klein is voor mij geen probleem, als hij maar past.

Hetzelfde geldt eigenlijk voor mijn all wheather vloermatten. Maar die zullen waarschijnlijk niet passen.
 

Skodarno

Senior Member
0-10-280a.jpg
 

jongetje

Forumguru
Ik wilde het ook net antwoorden inderdaad. Ik heb de:
5E4061500 All-weather mattenset Octavia
5E7061163 Dubbelzijdige kofferbakmat, Octavia Combi

en die was 39,95 inclusief BTW. Dan heb je 2 rubberen matten voor, 2 rubberen matten voor de passagiers achterin. Die 2e is die voor de kofferbak en koste 89.95. Maar met de nummers of zoeken via de skodashop kom je een eind.
 

NordicVolvo

Actief lid
Dank voor jullie reacties. Natuurlijk is het altijd een optie om dit nieuw te kopen.

Wat is de maat van de kofferbakruimte bij de nieuwe Octavia 4? Zijn daar cijfers van?
 

Japanese Power

Donateur
Los van deze reactie die geen antwoord op jouw vraag is. Maar waarom zou je in een nieuwe auto tweedehands mattensetten gaan leggen. Als ik kijk wat deze auto nieuw kost en er is geen geld voor een mattenset dan zegt mijn onderbuikgevoel iets... Maar met de huidige levertijden kun je elke maand een paar euro apart zetten en tegen de tijd dat de auto komt kun je een nieuwe mattenset aanschaffen...
 

NordicVolvo

Actief lid
Geen zorgen hoor. We hebben genoeg geld op de bankrekening staan. Maar wat is er nou op tegen als ik gebruikte mattensets en een kofferbakschaal wil hergebruiken. Natuurlijk scheelt dat een paar centen en het is nog goed voor het milieu ook.
 

EdK

Forumguru
Tsja ik laat de matten (rubber) altijd in de wagen liggen voor de volgende eigenaren.
Hoef ik er niet mee te leuren voor die paar tientjes en de nieuwe eigenaar is er ook weer blij mee.
En....... ik doe hierdoor ook aan hergebruik, alleen hergebruik door nieuwe eigenaar..... :D
 

NordicVolvo

Actief lid
Tjonge wat een zorgen allemaal. Voor de nieuwe eigenaar heb ik zowel een mattenset als een kofferbakmat erbij. Dus ook wat dat betreft kan ik jullie gerust stellen.

Wie kan mij blij maken met de maten van de kofferbakruimte van de Octavia 4?
 

NordicVolvo

Actief lid
Dank Hemi! Wat ik mij alleen afvraag of die breedte dan ook klopt. Is dat dan inderdaad van wielkast tot wielkast?
 

Berghuis

Donateur
1662990891660.png
Volgens mij is de diepte het grootste verschil. Makkelijkste is dan toch en met de rolmaat te gaan meten wat de daadwerkelijke breedte is.
 

NordicVolvo

Actief lid
Dank Berghuis! Heb het net even opgemeten. De breedte klopt precies en qua diepte is gemeten afstand helemaal onderaan de bank tot binnenzijde tildrempel dezelfde als op bovenstaande afbeelding. De bak moet er dus inpassen en is dus eigenlijk net iets te kort.

Wel heerlijk om te weten dat de auto net iets groter is! Veel ruimte is (voor mij) toch een reden om voor een Skoda te gaan.
 

leon-cupra

Forumguru
als de TS hier even zijn bankrekeningnummer achterlaat , kunnen allemaal diegene die zeggen “koop een nieuwe, kost amper iets” een bijdrage leveren. :pardon:
In onze Superb ligt ook een rubberen koffermat van onze vorige Octavia. Is in de koffer, stoort hier niemand dat die een paar cm kleiner is.
 

Drukkert

Senior Member
Tja, dat is mijn mening. Wordt er een auto van 45 mille neergezet en dan kan er geen 74 euro vanaf om het netjes te doen. Ik snap dat niet van mensen.

Maar goed, zoals gezegd, dat is mijn mening...
 

hemi24

Forumguru
Bij gebrek aan belangstelling in de bazaar, heb ik het mes door de dubbelzijdige kofferbakmat van de Kodiaq gehaald.
Deze heeft nu een tweede leven in de Golf… :arghh:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan