Koelvin maakt raar geluid

Goedenavond beste leden,

Vanavond reed ik vanaf werk naar huis en toen ik eenmaal in de straat geparkeerd stond ontdekte ik een raar geluid, dus hup de motorkap open en het leek van de koelvin vandaan te komen, ik had het idee dat deze los is van de as waar hij op hoort te zitten want als je er met je hand een beetje aan zit hoor je hem ook aanlopen. Nu had ik het Engelse skoda forum een post gevonden met hetzelfde probleem daar zat ook een youtube filmpje bij en het was exact zoals het bij mij nu is alleen is er in die post nooit een oorzaak/oplossing gezegd, misschien is er hier iemand die dat filmpje ziet en gelijk zegt dat en dat is het probleem, zie hier het filmpje:

ik hoor het graag!
Damian

Het gaat meer om het geluid van die roterende as die je hoort en je ziet dat de vin zelf niet draait veel meer dan dat is het idd niet

Pindasaus

Forumguru
En misschien kan je voelen waar het ventilatorblad ergens tegenaan slaat, als je hem met de hand ronddraait. Het is een goed idee om de zekering van de koelventilator eruit te trekken voordat je met je handen in de buurt komt, want hij kan aanslaan zonder dat de auto op contact staat.

Bovenaan Onderaan