Kodiaq vragen en weetjes

Op dit moment zijn wij in zuid Frankrijk.
Voor ons een rit van bijna 1400 km.
Verbruik 1:12,5 gemiddeld. Dat vind ik netjes bij mijn mijn 125 pk benzine.
Ik heb de beer in april gekregen en inmiddels 15000 km gereden.
Krijg veel complimenten over de beer, en ik moet zeggen dat ik nog steeds enthousiast ben over de auto en uitvoering.
Eigenlijk niets wat we tegenvalt.
Alleen de optie met automatische achterklep had ik achteraf toch wel willen aanvinken.
 
Nou ik hoop het, van Rijnwoud vindt ik tot op heden geen goede dealer.
Auto opgehaald, zwarte strepen van de winterbanden die ze in de kofferbak gedonderd hebben, diepe kras van 3cm lang boven me kentekenplaat en nu halve auto uit elkaar.
Terwijl ik drie keer gevraagd hebt of de trekhaak voorbereiding niet noodzakelijk was, nee hoor meneer.
Ze weten nog geeneens wat ze verkopen.
Nieuwe auto moet een feestje zijn, maar niet bij van Rijnwoud


Ik heb in een aantal berichten mij frustraties geuit richting van Rijnwoud te Rotterdam. Op dat moment was ik behoorlijk gefrustreerd, omdat ik weinig vertrouwen had in het achteraf monteren van de trekhaak, daarnaast wisten zei destijds niet te vertellen wanneer mij Kodiaq gereed was.
Dit verhaal gebeurde aantal dagen, voordat wij met vakantie gingen naar Frankrijk. van Rijnwoud heeft voor de vakantie met veel inspanning de trekhaak gemonteerd, getest en auto weer schoongemaakt, zodat wij met veel plezier op vakantie konden.

Voor beide partijen was het een vervelende situatie, enorme kosten voor het monteren van een trekhaak, en een klant die bezorgt was. van Rijnwoud loopt niet weg voor zijn problemen, en lost dit zorgvuldig op.
De directeur heeft hierin een grote bijdrage aan geleverd en die wil ik hierbij bedanken, dat de Kodiaq, zonder schade of andere problemen en met veel zorg weer in elkaar is gezet voor onze vakantie.

Na mij vakantie heeft van Rijnwoud contact gezocht, om te vragen of de Kodiaq naar tevredenheid was.

Nogmaals een pluim voor van Rijnwoud te Rotterdam, van een tevreden klant.
 
Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
Wat fijn dat je dit nog even toelicht @Jamstar. Hier herken ik Rijnwoud in :jaja: geen problemen creëren, maar ze oplossen. Top dat je tevreden bent en alles naar wens gegaan is.

p.s. @Edwinbak, als Ames er niet uit komt moeten ze in Rotterdam maar even gaan informeren ;)
 

CDK

Forumguru
Hier nog een weetje te melden.....

Voorruitverwarming en tintfolie is geen goede combinatie helaas. Deze ervaring heb ik vandaag opgedaan. De aanwezige verwarming springt er dan extreem uit en dat ziet er niet uit.
 

Okki

Donateur
of zoiets.....lekker jaren '80

31012990021_original.jpg
 
Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
Dus wat wordt nu de oplossing Corné?

Geen folie er op helaas, wellicht een zonneband aan de bovenzijde van het raam op een later tijdstip, maar weet niet of we het daar mooier mee maken. In eerste instantie even niets. De andere ramen zijn uiteraard wel gedaan.
 

Okki

Donateur
Zonneband aan de bovenzijde......zou dat geen problemen opleveren met alle sensors die in de voorruit zitten?
 

EdK

Forumguru
Die voorruitverwarming folie, dempt die GPS ontvangst erg
Vandaar dat die bij Skoda simply clever in de antenne is meegebouwd.
Maar voor de @Canon-Eye navigaties word er speciaal het deel bij de spiegel vrij gehouden voor deze ontvangst is mij ooit uitgelegd door een monteur van..cc
 
Bovenaan Onderaan