Status
Niet open voor verdere reacties.

RonaldSkodiaq

Donateur
Als je met meerdere Kodiaq's gezamenlijk op dezelfde dag laat ombouwen wordt het wel heel lang verblijven in Kevelaer. Ombouwen duurt 2 uur per auto. Ik heb niet het idee dat Kevelaer een wereldstad is waar je je een dagje goed kan vermaken.
 

EdK

Forumguru
Ach 2 uur wachten met een meegebracht broodje BAL en thermoskannetje eigen koffie erbij en
voor je het weet is de 2 uur alweer om.....
En helemaal als je ook no mag meekijken in de werkplaats....
 

CBreedijk

Donateur
Zullen we samen gaan? Mijne komt ook in mei en ben ook wel geïnteresseerd, misschien ene ‘groepskoeting’

Hoop t voor jullie. Maar met “slechts” 120 “arbeid”/coderen. Denk ik dat t wel meevalt met de korting.

Ik laat iig wat VCDS aanpassingen doen, sorry @Antera. Maar dan maar gelijk daar in 1 keer.

En daarnaast zou ik er wel bij willen blijven als iemand zoiets verbouwd in mijn auto. Gewoon omdat ik t interssant vind en als er iets ingesteld moet worden oid.

Kebab/shoarma of nog liever een Saoto haal ik wel weer in Rotterdam
 

HarrieSkoda

Forumguru
Even wat anders @Corné de Kluijver , hoe bevalt de Ride-On tot dusver?

Ik heb zojuist geprofiteerd van de actie voor de scooterbanden. Ga dit eens proberen en dan wellicht ook toepassen op de autobanden, mits het bevalt.

Je hebt helemaal geen plaklood meer nodig op de velgen heb ik begrepen? Het Ride-On product balanceert het wiel als het ware?
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@HarrieSkoda, bij de Kodiaq bevalt het goed, bij de Fabia voel ik onbalans, maar eerlijkheidshalve heb ik m’n vrouw ook moeten vragen waar ze de averij aan de velgen heeft opgelopen, dus wellicht dat één en ander met elkaar in verband staat. Ik overweeg ook m’n vrachtwagen er van te laten voorzien, die heeft ook weer een nieuw setje Franse slofjes nodig :)
 

waaltje

Senior Member
Toch fijn dat de eerste 2 in Rotterdam wonen(of iig daar in de buurt?)......filmpjes zijn leuk maar lijkt me ook mooi om dit in levende lijve te zien.......
 

Bakkertje

Forumguru
Kun je op termijn eventueel de oude klok nog wel terug plaatsen?
Ik dacht namelijk dat de tellerunit tot een beperkt aantal kilometers aan te melden is.
Oftewel, kun je nog terug indien nodig?
 
  • Leuk
Waarderingen: Tijl

Tijl

Actief lid
Kun je op termijn eventueel de oude klok nog wel terug plaatsen?
Ik dacht namelijk dat de tellerunit tot een beperkt aantal kilometers aan te melden is.
Oftewel, kun je nog terug indien nodig?
Goeie vraag, ik zou denken en vooral hopen van wel !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan