Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ineens bij het wegrijden horten/bokkerig en dan alleen op benzine, meteen verscheen de melding in het display. Ik hoop dat het sneller geregeld is dan 4 weken
Bekend probleem op mijn PHEV. Storing aandrijfsysteem. Na 22000 al een nieuwe Mechatronic. Ook storing hybride systeem gehad na bezoek wasstraat. Niet meer te starten. Uiteindelijk dealer weten te bereiken. Zou ingewikkeld zijn/ lang duren. Na overleg met Skoda was reset toch voldoende. Hoop dat met aanstaande software update (E90EE) wat bugs eruit gaan...
Dan heb ik nog niet gesproken over standaard foutmelding nadat je auto start na laadsessie (vermoeidheidsherkenning niet beschikbaar) en storing camera achter die het na weken weer plotseling doet. Dus veel kinderziektes in mijn Skoda van oktober 2024!
Nee. Vandaar dat er dus een compleet nieuwe is ingekomen. De update is ook uitgesteld. Er stond een andere auto vanaf vrijdag al bij de dealer met een vastloper van de 90EE update
@FNaRK_02 : omdat dealers heel vaak het excuus gebruiken niet te willen updaten omdat ze bang zijn dat het mis gaat; laten we eerlijk zijn, hoe vaak draait je telefoon of computer (of ander willekeurig apparaat) een update en hoe vaak gaat dat nu fout?
Ik denk dat er bij apple of android wel een ander slag engeniers werken dan bij de VAG. Als apple een dusdanige hoeveelheid storingen zou hebben als Skoda dan zou dat wereldnieuws zijn.
Een auto is echt een ander product.
Maar ook gezegt als een auto een update niet slikt ligt dat niet meteen aan de techneut.
Geloof mij dat er voor automotive software véél strengere eisen gelden dan voor besturingssystemen van pc's, telefoons etc., omdat de veiligheid daarmee in het geding kan komen. Apple (en elke andere ontwikkelaars van besturingssystemen) hebben vele malen meer storingen in hun software, maar deze zijn meestal hooguit vervelend en worden daardoor slechts zelden wereldnieuws
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.