Kodiaq MY 2021

Goedemorgen,

Mijn naam is Peter, ik heb al een post achtergelaten in de Meet en Greet sectie.
Wij hebben recent onze eerste Skoda (Kodiaq) besteld en hopen hem januari 2021 geleverd te krijgen.
Ik zit ondertussen regelmatig dit forum en Youtube af te struinen en kom nu tegen dat de Kodiaqs die nu geleverd worden voorzien zijn van het "nieuwe" stuur. (MY2021)
Ik kan dat ook zien in de YT fimpjes. Wat ik echter niet op die filmpjes kan zien (en dus graag zou horen van leden die recent een Kodiaq met nieuw stuur geleverd hebben gekregen) is of de "schakelflippers" nog wel achter het stuur zitten?
Voor de verduidelijking: We hebben een BE+ (met DSG) besteld
Ik had begrepen (of aangenomen) dat bij de DSG altijd de schakelflippers aan het stuur zitten. Bij de auto waarmee wij proefreden was dat ook het geval, maar ik realiseerde me later pas dat dat een Sportline was en nu begin ik dus te twijfelen...

Kan iemand mijn twijfel wegnemen???

Alvast bedankt,

Gr. Peter.
 
Hi Peter,

Welkom! Voor zover ik weet worden schakelflippers enkel met het sportstuur geleverd. Dat stuur is standaard op de Sportline, maar voor BE+ dien je die erbij te bestellen. Als je dat niet gedaan hebt krijg je het normale ronde stuur, zonder flippers.
 

hemi24

Forumguru
Volgens mij zou je het erbij moeten bestellen voor de BE+...

Of in bijv. het Style-pakket : "Multifunctioneel 3-spaaks lederen sportstuurwiel met schakelpaddles voor DSG"
 
Dank voor jullie reacties!

Ik moet bekennen dat ik me een beetje dom voel....:fool:
Ik heb inderdaad het Style pakket er bij besteld en wist nog dat ik dat deed om in ieder geval ook het panoramadak te hebben. Ik was compleet vergeten dat het sportstuurwiel met schakelpaddles daar ook in zat...

Het goede nieuws is in ieder geval dat ik ze dus wel ga krijgen.:D

gr. Peter
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan