Knipperlicht Octavia 3

markberk

Nieuw lid
Beste forumleden,
Ik ben Mark Berk en sinds kort ben ik in het bezig van een Octavia 3 met led koplampen.
Nu valt het mij op, dat als ik de knipperlichten bedien, (bijvoorbeeld naar links) dat netjes links de ledstrip oranje knippert, zoals verwacht.
maar de streepjes / wiskers in de koplamp, aan de rechterkant knipperen dan wit (aan / uit) en aan de linker kant blijven deze helemaal uit.
is dit normaal?
zo nee, kan ik dit oplossen met een stukje coding? ik heb een obdeleven waarop ik coding kan doen.
Alvast heel erg bedankt voor eventuele antwoorden.

hemi24

Forumguru
Bij sommige modellen zijn de wimpers apart te coderen en dan kun je iets dergelijks veroorzaken. Nu weet ik niet of bij de O3FL de wimpers apart zijn te programeren, of dat dit (onbereikbaar) in de LIN module zit wegestopt...

markberk

Nieuw lid
Bedankt voor de antwoorden. Het is overigens beide kanten uit(dus ook bij knipperlicht naar links) En als ik de auto opslot of van het slot druk knipperen ze ook mee maar dan beide tegelijk.

markberk

Nieuw lid
Kan ik dat wellicht ook zelf herstellen?
Zover ik lees is dit "leuchte3sl vrb21"
Dan "lichtfunction g 3" "blinken rechts dunkelphase" "gh3" "100" en "dimming direction" "minimize ", echter als ik de auto uitlees dan staat dit al zo.
Moet er na het aanpassen nog iets gebeuren?

Bovenaan Onderaan