Km-erstand

Bakkertje

Forumguru
Zow, de eerste 77777 km met onze O2 zitten erop!
Het is tot nu toe een fijne auto gebleken, met zee-en aan ruimte en als Elegance Attraction Business alles wat ik me maar kan wensen!

Ook kwa degelijkheid mag ik niet klagen. Dingen die vervangen/gerepareerd zijn tot nu toe:
- Elektronica contactslot
- automatische hoogteverstelling Xenon
- Remschijven
- het normale onderhoud

Het enige waar ik "last" van heb is dat je moeilijk 3 kinderstoelen achterin krijgt, maar dat komt ook door een "planningsfoutje", nr 3 was eigenlijk pas over een jaartje van nu "gepland", daar kan de O2 ook niets aan doen.

Op naar de volgende 77777

Bijlagen

• IMAG0288.jpg
    IMAG0288.jpg
    11,4 KB · Weergaven: 33

MarcoO2

Forumguru
Leuk! Je hebt 'm in dezelfde uitvoering als ik, en ik vind je omschrijving van de pluspunten herkenbaar. Hopelijk blijf je er ook de volgende 77777 km van genieten! :winkie:

NielsW

Lid
Ging het maar net zoals bij auto's Dat je de komst van je kind gewoon een jaartje uitsteld omdat je dat beter uitkomt :D

Maar het is dan ook een mooie auto, misschien inruilen voor een SuperB ;)

hemi24

Forumguru
Leuke stand; ik ben er zelf nog een kleine 4k van verwijderd met mijn O2..!

Wat voor probleem heb je gehad met de remschijven, als ik vragen mag?

Bakkertje

Forumguru
Ik heb 1 (of misschien wel 2) kromme schijven gehad. Bij het aanremmen trilde ie als een gek.

@Nielsw: Sja inruilen zou ik graag willen, maar er is niemand die mijn O2 over wil nemen (hij is van ING carlease mocht er nog iemand op zoek zijn..) en ik mag er dan ook tot 2012 in blijven sturen, absoluut geen straf het is alleen lastig met het volk op de achterbank in- en uitbouwen. En eerlijk is eerlijk, dat gebeurd minder vaak dan dat ik er alleen inzit..

Enneeuh, die ene camping in Kroatie, daar gaan we noooooit meer naartoe, daar zijn we 2x zwanger van terug gekomen ;) (en 3 is een heel mooi aantal...)
Mochten er hier nog mensen zijn met een kinderwens, PM me maar, dan zal ik je vertellen waar je heen kunt gaan ;)

hemi24

Forumguru
Ja, dat herken ik, heb ik ook gehad bij mijn vorige O2.
Mijn huidige heb ik het idee dat de lagers/naven ook niet helemaal 100% zijn, aangezien ik zowel op zomerbanden 17" en winterbanden 16" het probleem heb dat bij lange snelwegritten met hogere snelheden de auto steeds onrustiger wordt. Alsof de lagers/naven een onbalans gaan vertonen naarmate de interne temperatuur hoger wordt...

Bakkertje

Forumguru
@wanderer, het ging mij niet alleen om de km-er stand, ook de ervaringen&beleving tot nu toe.

Overigens heb ik de goden een beetje verzocht door te melden dat er weinig mis ging, vanmorgen kon m'n JVC geen GPS signaal meer ontvangen...

Volgende keer toch maar weer afkloppen op wat blank echt hout.. ;)

Tallguy

Forumguru
[MODERATORBREAK]Wij, als mods, willen dit topic wel een kans geven, maar dan alleen als het gaat over reacties op de topic starter mbt de ervaringen. Er zijn al genoeg topics geweest over km standen en daar willen we dit topic niet in terug laten verzanden.

Iedereen aub hier dus rekening mee houden zodat we een leuk topic houden ok? :529:[/MODERATORBREAK]

Bovenaan Onderaan