"klotsend" geluid na voltanken

om1

Senior Member
In nederland geldt in het algemeen dat als er een apart riool is voor regenwater (wat loost op het oppervlaktewater) dat je dan niet mag autowassen op straat, zodat er geen zeep en andere troep in het oppervlaktewater meekomt.
 

Joske

Forumguru
ach juist ja..

die discussie heb ik ergens anders hier op het forum ook eens weten voeren!

bedankt voor de verduidelijking :thumbsup:
 

Blackokkie2

Forumguru
Ja, de Bovag is dan ook een belangenorganisatie voor bedrijven in deze sector, geen belangenorganisatie voor klanten van deze bedrijven.
 
Maar om te voorkomen dat we hier nu te ver afdwalen wil ik graag melden dat Skoda het probleem voorlopig heeft gerangschikt als een constructief probleem, zoals door de dealer aangegeven is men nu aan het onderzoek wat de oorzaak is en dus ook de oplossing, zodra ik meer weet zal ik het hier melden!
 
even een kleine update: volgende week is het dan zover, mijn auto gaat via de dealer richting importeur voor het beoordelen van het klotsende geluid, voorlopig heet het een "constructief" probleem, ben benieuwd naar het vervolg, zal hier als de auto retour is een nieuw stukje over schrijven!
 
Hi Mikester, men heeft nieuwe tank geplaatst en volgens importeur is auto nu zoals deze technisch hoort te zijn, geluid is onveranderd aanwezig, monteur garage bevestigd dit, volgende week heb ik een afspraak met een techneut van de lease-maatschappij, ben benieuwd naar zijn reactie, ik zal deze hier verwoorden.
 
Laatst bewerkt:

blauwkeut

Forumguru
Even heel brutaal zijn, maar is het niet gewoon normaal dat dat klotst? Je rijdt uiteindelijk rond met een vat van 50 liter gevuld met vloeistof. En vloeistof klotst als het beweegt. Me dunkt dat je daar niet veel aan kan veranderen met een andere tank te steken, wel? Of zie ik het te simpel? :)

En idd, mijn huidige Golf 6 doet dat ook als ik net volgetankt heb.
 

Canon-Eye

Forumguru
Tsja, dat krijg je dan als ze de auto's voor de rest zó stil maken. :pardon:
Vroeger klotste het ook, maar dat werd toen nog ruim overstemd door motorlawaai, afrolgeluiden en windgeruis...
 
Bovenaan Onderaan